Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 5087 ggr
luxplyr
0

Drömm om svanar

i natt drömmde jag att såg svannar flyga söder ut.

och då satt jag i bilen och tittade på dem, helt plötsligt började spöka i bilen. för  bil dörarna  började att öppna sig själft.

då blev jag lite rädd.

Choklad
0

Inget att vara rädd för, Gladdrömmen ville säga att du öppnar dig för andevärlden och att allting är i balans, och att du har en särskilt god kontakt med andevärlden, du är fri och kan "flyga" och kommunicera med andevärlden. Allt är rent och nytt.

U R us

luxplyr
0

vad betyder att allt ting är i balans?

det känns som om att jag kanprata med dem i drömmarna när jag sover.

Choklad
0

Ja balans betyder att du mår bra i ditt liv nu, allting väger lika mycket, allt är harmoni….du har en lagom kontakt med andevärlden och ditt inre, och du är redo att öppna dig mera, vilket du kommer att göra eller gör redan.att de flyger söderut kan jag inte lista ut..kanske att det ska komma något nytt? Obestämdkan ha med andevärlden att göra det med..fråga dig själv vad det kan betyda och se om du får svar, jag tror att du själv vet innerst inneGlad

U R us

luxplyr
0

just nu tycker jag att det är rätt så lungt här hemma för nu ser jag ej anden längre i hallen,

sen des har det ej spökat här.

han stack efter en drömm som jag hade jag sa gå och pekade mot dörren och sedan försvan han, jag ville att han skulle gå för han störde mig i min när jag drömmde, altså han visade sig i drömmen som mörkskugga..

sedan har jag ej uppleft något här hemma.

hmm undrar varför?

Choklad
0

säker på att det inte han som gav dig drömmen? Eftersom du inte ville att han skulle vara hos dig så nådde han dig i drömmen istället

U R us

luxplyr
0

aa det känndes så tyckte jag

TantAlma
0

#4 Det sägs också att det händer mest när vi tycker det står still. Man ser inte utveckligen förens efteråt.Skrattande

Alma

Choklad
0

Ja det är konstigt…varje gång jag har varit deppig och haft det jobbigt, så har jag sett allting klarare och lärt mig något nytt och kommit andevärlden närmare, det. vs jag har förbättrat mina förmågor..ju mer ont i "själen" jag har haft, ju mer nytta har det gjort….Rynkar på näsanTungan ute

U R us