Kall luft
Vill bara berätta om en sak som hände när jag försökte meditera.
Jag satte mig i en bekväm ställning och började andas lugnt så att andingen skötte sig automatiskt eller hur jag ska säga…
efter 2 minuter ungefär så kände jag en kall luft precis intill min kropp, som att det blåste lite kyligt precis intill min kropp på alla sidor. (alla fönster och dörrar var stängda)
Och eftersom jag är en o-van mediterare så stoppade jag där eftersom jag inte vill simma ut på för djupt vatten innan jag upptäckt vad exempelvis dom små "delmomenten" betydde.
Så jag "stängde ner mig" för säkerhets skull eftersom jag inte ville fortsätta känna den kalla luften innan jag visste va det var.
Efter det så kollade jag runt på olika sidor, och enligt samtliga så skulle den kalla luften vara min aura.
nån mer som upplevt samma sak?
Hej,
Det låter som du har haft besök under din Meditation. Det kan kännas som kalla vindar när släktingar och hjälpare från andra sidan närmar sig. Du behöver inte vara rädd för dom vill dig bara väl!
Erika
Hej Erika,
Kan det inte va auran då ? :S
Jag tror inte att det är din aura.
Kram Erika
Hmm ok,
ska bara förklara lite noggrannare
den kalla luften stod still på samma plats.. så det var inte som att det det svepte förbi vindar hehehe. utan helt still. fast lite kallt.
fortfarande inte aura?
ger mig sen :))
När man mediterar så har man ofta besök från andra sidan under tiden man mediterar. Och det kan visa sig som kall luft som sveper förbi en eller står stilla sidan om en.
Händer ofta när jag mediterar att dom sitter sidan om mej och jag känner kylan Men jag kan även känna värme som kommer och de är också från andra sidan,
okej tackar och bugar för svaret.
Hur känns auran då? Kan man ens känna den som många påstår?
Visst kan du lära känna din aura. Om du kupar dina händer och har dom nära varandra, och försiktigt för händerna fram och tillbaka. Då kommer du känna som där är en gummiboll en genomskinlig energi mellan händerna. Känns som om där är lite motstånd mellan händerna.
tina
Tack Tina, ska träna på det!
Och tack Erika med!
här har jag gått o trott att det var auran!
:)
Kram

Min katt satt bredvid mig i min soffa och stirrade rätt ut i luften och när jag tog dit handen så kändes det som någon blåste på min hand:) det var lite underligt.
Jag brukar oxå känna småkyliga vindar ibland, men känns mer som att jag framkallar det själv.. Ex. När jag ger mig själv healing eller någon annan.. Hur vet man att det inte är healingen och andevärlden istället..