Healing till Eva Åkerlund!!
Har fått tillåtelse av Eva att skriva om hennes situation och be er alla att sända så mycket ni bara orkar av kärleksfulla tankar till henne! Ni behöver inte vara kunniga i healing för att kunna sända kraft till någon som har det svårt.
Eva har drabbats av lungcancer. Den ena stora tumören sitter nära hjärtat så det går inte att operera. Nu överväger dom strålning eller cellgifter.
Eva har blivit en innerlig vän för mig då vi mötts på ett speciellt sätt. Hon är en rak, ärlig och väldigt modig person som jag högaktar. Hon är villig att se på det hon behöver jobba med och är oerhört generös med sin kärlek och uppmuntran till andra.
Hon är ledsen och har det jättejobbigt och är så förtvivlad över att kanske behöva lämna barn och barnbarn, som hon älskar över allt annat.
Jag ber er alla om att ta en stund och tänka på henne. Jag är övertygad om healingens kraft. Vad än sjukdomen gör med henne, hur hennes själsval ser ut så kan det kännas så mycket lättare om många fokuesrar på att sända kärlek och omtanke till henne.
All kärlek till dig Eva! Du är en fighter och en Ljusspriderska och vi önskar dig allt ljus i din svåra tid!
Elinor
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Klart jag sänder. Så mycket jag bara kan. Varma styrketankar.
Kan verkligen hålla med om att Eva är en fin människa.Känns så sorgligt att läsa detta!
Sänder kärlek och omtanke till henne!
Absolut. Jag skickar kärleksfulla tankar!
Skickar så mycket kärlek jag kan!
Icke kunnig men ska prova
Sänder mina tankar till Eva och hennes anhöriga.
Måste vara en fruktansvärd tid hon har framför sig nu. Livet är så orättvist ibland och jag hoppas av hela mitt hjärta att hon övervinner sjukdomen.

Så Tråkigt att läsa detta, att Eva är så sjuk. Jag sänder de varmaste tankar jag kan till henne!

Oj vad hemskt tråkigt!!
Jag skickar böner till änglarna omgående!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Sänder färger till henne.
Kram Åsa
Kan inget men sänder varma tankar

Jag är rätt så ny här och vet inte vem Eva är men kan verkligen känna med henne.
Jag fick bröstcancer när jag var 36 år. Det var tungt, det jag verkligen kan rekommendera henne är att söka uppe en stödgrupp.
Det är så många tankar som bara snurrar som man kan få hjälp med. Allt från behandlingar till biverkningar.
Sänder de allra ödmjukaste tankar till dej Eva
Tusen kramar

Mina tankar går till Eva.
Kramar
Jag känner inte heller Eva, men kommer att skicka min kärlek och styrka i tankarna. (kan inte heller ge healing)
Min svärdotters mamma drabbades av denna hemska sjukdom och jag har färskt i minne hur jobbigt detta var både för henne och för de anhöriga.
Så jag vill också skicka varma tankar till familjen, för de har det väldigt jobbigt just nu.
Varma kramar!
//
Blir bestört när jag läser detta. Eva är en fantastisk person, varm och full av energi. Jag skickar massor av kärlek och ljus till henne, kramar
Så ledsen jag blev när jag läser om Eva, Hon är en helt underbar person,
Jag skickar massor med healing till henne,
Kramar

gör mitt yttersta och skänker självklart alla varma tankar jag kan…
till Eva och hennes anhöriga
Hej! Klart jag sänder healig! Bästa vore om hon kunde kontakta mig. Elisabeth har mitt nummer. Kramar
Vet inte vad jag ska skriva..blir så ledsen för Eva och hennes anhörigas skull. Underbara hejiga Eva, jag skickar så mycket jag bara förmår!
Varmaste av kramar….

Mina tankar skickas till Ewa och all healing går till henne. Blir bestört av att hon drabbats av det här och jag hoppas innerligt att allt ska gå bra ändå. Jag förstår känslorna kring barn och barnbarn så jag skickar massor till Ewa och hennes anhöriga.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag skickar. Massor av kärlek och varma tankar och kramar.
Varför skall tråkigheter nästan alltid drabba dem mest godhjärtade människorna…sänder healande tankar…Kram!
Jag ber om beskydd av skyddsänglarna i denna svåra stund!
Mina varmaste tankar till Eva och hennes familj.
Underbara härliga Ewa, jag skickar allt jag kan och lite till!
Har vetat detta ett tag men i mitt sinne vägrar jag att se att det är på detta sätt. Man hade ju hoppats i det längsta på något annat, och på något sätt känns det som det kommer att ordna sig. Jag känner mig bestört när detta blivit konstaterat. 
Jag sänder kärlek och styrka till Ewa och hennes anhöriga!
Härligt att hon gett sitt medgivande nu här inne! - då jag är en stor "beliver" på healingens kraft! Ju fler desto bättre!
Självklart gör vi allt vi kan här ifrån Ramsbergsgården!
Mitt hjärta finns med Eva!
Kram min vän:-)
Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Jag skickar massor av kärlek till Ewa och hennes anhöriga.
Kramar i massor
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~
Sänder självklart healing och kärlek till Ewa och hennes anhöriga
Varma kramar vännen 
OH. Mina allra varmaste tankar går till Eva.
Var rädda om varandra
Kära goaste Eva, jag blir bestört av det här beskedet, jag ska tänka på dig och skickar healing till dig med massor av power.
Massor med Löööve to you
Hellas
Skickar också varma tankar o kramar till alla hennes nära och kära och Dig som god vän Trisha. Ni har en jobbig tid framför er. Men också en varm omtänksam tid. Det kan gå en väg och det kan gå en annan. Så Ni får inte ge upp hoppet någon av Er. Vet såväl hur det är att vara med som vän.
Många innerliga tankar och kramar.
( Lyckades klicka iväg början på meddelandet som ett eget inlägg)
Var rädda om varandra

Skickar så mycket jag bara kan!!
Sänder omtanke och kärlek så mycket jag bara kan och ska be för att allt går bra.
Kramar Madde
Amor Vincit Omnia
jag gör det oxå stackars stackars henne
hur gör man???? e det bara å tänka på namnet å skicka jag e lite osäker har aldrig gjort nått sånt här förr
Jag känner inte Eva men skickar massor med kärleksfull healing till henne !
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Sänder massor med kramar.Tove
Jag skickar mycket ljus och kärlek till Eva och hennes annhöriga och hoppas att allt ska sluta bra.
Många styrke kramar /Kerstin.
Jag vet inte vem Eva är, men självklart vill jag sända iväg healande styrkekramar till henne och hennes familj. Skickar oxå mycket kärlek och ljus till henne och hennes familj.
Massor med styrkekramar från Christine.
Christine, Chris
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"
Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se
Jag skickar all healing jag kan till Eva! Med ljus och kärlek Erika

Sänder så mycket kärlek och varma tankar jag bara kan .
Kram Mizzi
Jag har undrat vart Eva och hennes fina inlägg tog vägen. Jag skickar allt jag kan till Eva och hennes anhöriga.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
jag vet inte vem det är,men healing är på väg. Kände att healingen startade av sej själv när jag började läsa inlägget,energin flödar för fullt.
~ mayolica ~

jag sänder all healing jag kan ge och tankar till dig och alla
berörda… med ljus och kärlek Squaw
Goa, härliga, underbara Ewa! Jag har träffat henne en gång, men pratat med henne desto mera, finns nog ingen godare människa än Ewa, fattar inte varför hon ska behöva drabbas av så mycket! Säger som Jane, det är härligt att hon låter alla veta, så att vi kan skicka healing efter bästa förmåga!!!
Jag sänder mina tankar fast jag inte kan heala! Hoppas det går bra för henne.
Sänder varma tankar till henne!

Blir fruktansvärt ledsen när jag läser det här.
Ewa är en sån underbar och fantstisk person,full med värme och energi.
Skickar massor av kärlek och ljus till henne.
Kramar.

Jag fortsätter att skicka allt jag förmår.
Vad sorgligt.Jag finns i nöd för alla.
Jag ska skicka reconnective healing ikväll och mina änglar som ska vara med henne och hennes anhöriga.
Ljus och kärlek för alla
Dinengel

Jag känner inte Eva, men jag sänder en massa styrka, värme och kärlek!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Mina varma tankar till Eva och hennes nära och kära.
Vet inte vem Du är och kan tyvärr inte healing. Men jag kan tänka på Dig med värme. Hoppas Du får mycket hjälp av dessa underbara personer här på forumet som "kan".
Kram/Inga-Lill
Jag ska sända jag med..tänker på henne. Önskar henne universums helande energier.
Kram Jile

Jag är verkligen ledsen över detta beskedet och Eva finns i mina tankar och skickar massor av kärlek till henne.
Om du själv läser detta Eva eller om ngn av er pratar med henne så be henna kontakta mig så kan jag lägga till henne i vår cirkel men då behöver jag tillåtelsen först och lämna en tids angivelse .
Kan föreslå till er alla om att bestämma en tid då alla här och Eva kan för att skicka på samma tidpunkt för en väldigt kraftfull energie.
Alla kan genom sin tanke skicka sina värmande och kärleks fulla tankar det behöver man ingen utbildning till utan ngt alla kan.
Sedan använder jag inte ordet healing i detta inlägg och ngt ni andra kan tänka på också.
Healing går under alternativ vårds lagen det gör det inte om man skickar kärlek och värmande tankar men som har samma effekt *L*
Lasse
Sänder massor av kramar och tankar
Kram / powderpuff
Skickar värmande tankar och massor av kärlek till Ewa.
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
Sänder självklart, healing, kärlek, värme till henne.

Ewa hälsar att hon och hennes barn läser den här tråden och dom är väldigt tacksamma för all hjälp och stöd vi på ÖN skickar till dom.
Man behöver inte kunna eller veta hur man skickar healing, det räcker med en tanke och känsla och Ewa tror starkt på dessa energiflöden så fortsätt gärna med att sända till henne och barnen.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Eller bön… att be änglarna fungerar alltid, de hjälper när vi ber dem… och det är väl inte lagstiftat emot hoppas jag 
Kram till Eva och hennes anhöriga!
Jag vet inte vem eva är men det är en otroligt tragisk historia och jag känner verkligen med henne och hennes anhöriga. Usch så hemskt.
Käslorna bara stockar sig i bröstet.
Jag är inte säker på hur man helar men jag skickar positiva tankar och så mycket energi och lyckönskningar jag bara kan!
Var stark!
Diktade ihop detta i ett annat syfte men kände att det kanske passar in även till Eva och hennes anhöriga.
"Bemöt dina problem både inifrån och utifrån, på egen hand och med andras hjälp, med styrka att se både framåt och bakåt, genom att vara stark och våga vara svag och med tron att du kan klara det!"
Stor kram till er!!!
Bilden lägger jag upp för jag själv får en väldigt hoppfull och rofylld känsla av den och önskar Eva och hennes anhöriga detsamma.
Ha en bra dag! // Pernilla
Styrkekramar till hennes barn och
många paket näsdukar.
ljuset finns i tunnelen.
Jag skickar healing det käns att det går åt positivt håll .
Ljus och kärlek till alla vår änglar
Kram dinengel
Älskade syster
Ewa….
Mina tankar går till dig….så mycket du bara orkar bära….
Från hjärta till hjärta….kramar, ljus och kärlek
Oona
skickar mina varmaste tankar till ewa och hennes familj…ber även för dem

Jag har pratat med Eva några ggr på facebook och jag säger som många andra här att Eva är verkligen en fin människa på alla sätt..Så mycket hon ger utav hela sitt hjärta fastän hon själv sitter i en svår sits just nu..Jag blir lika glad och varm i själen varje gång jag pratar med Eva på facebook…Så mina tankar och all värme till Eva..
Ska sätta mig ner i morgon bitti och sända då jag är lite piggare.
Kram Eva
Hoppas att alla våra tankar når fram till henne och att hon kämpar emot sjukdomen.
Christine, Chris
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"
Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se
Åh så tråkigt!
Jag träffade Eva förra våren och hon var en sån enkel människa, en sån där som man hittar fram till på en gång.
Så tragiskt att detta skulle hända dig nu när du har hittat rätt i livet, som du har kämpat! Jag känner mig bara bestört. Jag sänder dig dom varmaste tankar goa Eva! Varma kramar från Inga-Lena!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Hej detta är till Ewa och hennes familj.
Som du vet finns du i våra hjärtan, vi tänker på dig ofta och vi sänder ljus och kraft healing och ljus så mycket vi kan.Och i våra cirklar . Lisbeth o Anders
Vilket fruktansvärt besked att få ta emot, sänder de varmaste tankar och kramar till Eva med familj. Jag blir ledsen när jag läser detta.
Hoppas verkligen att all healing som skickas kan hjälpa till att bota denna sjukdom. Man vet inte vad som man kan skriva för att kunna uppmuntra, men ge inte upp fast det känns tungt, kämpa på.
Varma kramar och tankar igen från Tatsu

Jag blev så ledsen när jag fick veta detta..mina tankar är hos dig Eva..
Kramar o ljus till dig!Jag sänder så mycket jag kan..Kämpa på goa vän!!

All min kärlek och ljus och böner till Dig Eva. Kram

Hej, jag känner inte Ewa men min mänskliga värme och tankar går till henne. Det är fruktansvärt att få ett sådant besked! Mina varmaste tankar och kramar går till henne. Maria.

Känner inte Ewa men jag sätter upp henne på min egen privata healinglista!
Lycka till Ewa! 
Oj. Detta visste jag inte om… vi har varit utan dator mellan oktober till april…
När jag träffade Ewa på Forumträffen upplevde jag henne som en underbar person som jag gärna ville lära känna lite mera.
Alla på forumträffen var härliga men det fanns några som jag drogs till extra bla Ewa.
Vi hade en liten test om mitt barn som jag väntade och jag har för mig att Ewa kom närmast, den enda missen var att jag fick en tjej när hon sa att jag skulle få en kille… hon beskrev även tempramentet vilket stämmer på pricken!
Naturligtvis skickar jag healing till Ewa. Känner inte henne personligen. Har dock haft lite kontakt på forumet. Kanske bestämma en vis tid då vi (dom som har möjlighet) sänder samtidigt. Sänder Ewa healing och ljus.
Tänker även på hennes nära o kära.Att dom också får kraft och styrka i denna pressade och svåra situation
Många varma kramar Åsa
Eva själv klart sänder jag healing och önskan ut i universum att du ska bli frisk. Du kommer att finnas i mina böner varje kväll från och med nu. Må Guds vita ljus lysa över dig och heala dig.
Tacksam Alma med ljus och värme
sänder styrke kramar,fast du är okänd för mig.
må änglarna vara med dig o de dina.

Någon som vet hur Ewa mår nu?
#80 Just i dag har hon en av det bättre dagarna - men hon cellgiftsbehandlas under en tid nu, så…… det är nog upp och ned!
Mycket kärlek från vänner och healing gör det bättre för henne:-)
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Tänker ofta på Ewa!

Ewa, jag tänker på dig och skickar dig kärlek och många varma tankar. Kämpa på!
Mina ögon tåras när jag läser att det finns så många härliga, underbara och omtänksamma människor som vill hjälpa till.

Kan inte healing, men sänder kärlek och ljus till Ewa och hennes familj.
Åh, underbara Ewa, känner verkligen med dig,
tänker på dig i värme o kärlek.
Jag tänker mer än jag skriver i olika inlägg. Om detta inlägg har jag tänkt mycket och inte skrivit men skriver nu…….att jag tänker på dig Eva även om jag inte känner dig. Jag önskar att allt går som det skall och det bästa kommer att ske.

Ja vi är många som tänker och skickar ljus och positivitet!
Sänder värmande tankar till Ewa. Vet inte vem hon är men har förstått av alla inlägg att hon är en varm och god människa.
Hoppas att allt går bra.