Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 1051 ggr
Kerstina-61
0

Hjälp med healing?

Hej! Har haft mycket på sista tiden..blivit lite tid vid dator. Men kollar in här då och då. Nu undrar jag om ni skulle kunna hjälpa mig?

En mycket svårt sjuk vän ligger just nu på sjukhuset och har väldigt svåra smärtor. Hon har skelettcancer och förmodligen inte så långt kvar.

Kl.20.30 ikväll tänkte jag skicka healing till henne för att ge så mycket smärtlindring och minska ångest som går. Jag är väldigt tacksam om det finns fler här inne som kan hjälpa till. Är vi fler blir healingen starkare.

Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Vargflickan
0

Vilket fint intiativ! Är inte särskilt haj på healing men ska tänka på er!

Massor med kramar!

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

Elisabeth-J
0

Självklart hjälper jag till, jag skickar till din vän samma tid, kl 20.30.

Kramar till dig och din vän!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Dinengel
0

Jag ska be mina änglar om att vara med och ge healing till din vän.

Kram Dinengel

Jane-Lyzell
0

självklart!

kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Marina2
0

Jag skickar.

Kram/Marina

Happyspirit
0

Jag är med också <3

[Chakra]
0

Jag sänder till din vän 20.30 Kerstina!

Loet_old
0

Jag sänder ljus och värme.

Mads
0

Sänder ljus och kärlek till din vän.

Kram

Amor Vincit Omnia

Kerstina-61
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack kära vänner!!! Jag tror säkert Carina får något positivt av detta
Hon har en bedrövlig situation och det ser inte bra ut…Hon är bara 40 år. Men jag är tacksam för att ni ville hjälpa mig att göra det enda man kan…vara medmänniska och ge av det man kan

Kramar!

Kerstin

Mads
0

Kerstina, jag arbetar på en onkologklinik så kan jag tipsa om något så hör bara av dig, jag vet hur dessa människor har det.

Många kramar Madde

Amor Vincit Omnia

Kerstina-61
0

#11# Åh, vad bra att veta! Som det nu har varit så har hon varit väldigt dålig, så dålig att de trott det inte skulle gå längre, så nästa dag är hon pigg igen..pendlar mycket..
Jag är tacksam för erbjudandet  :-) Tack!

Kramar!
Kerstin

Dinengel
0

Kerstin hur är det med din vän?

Hoppas hon får lugn och ro i själen

Jag är Själen Jag är det Gudomliga Ljuset Jag är Kärlek Jag är Vilja Och Jag är bestämd Avsikt

Kram till alla

Håll drömmen levande kärlek vinner alltid

Dinengel

Kerstina-61
0

#13# Tack för varma tankar!
Fick just sms från min nära vän som siter hos henne dygnet runt i över en veckas tid, att det på morgonen var mycket svårt med mycket smärtor…
Fina ord! tack!

Mycket tacksamt för att så många ville ställa upp. Det hjälper henne säkert  :-)

Kram!
Kerstin

Kerstina-61
0

Vill tala om att Nu är Carina över till andra sidan…Hennes plåga blev kort.Men många som saknar…Ensam dotter bl.a

Tack för ni fanns!!

Kramar
Kerstin

wolfie
0

Å jag beklagar sorgen..

Kramar

Mads
0

Beklagar sorgen.

Kramar Madde

Amor Vincit Omnia

[Chakra]
0

Beklagar sorgen, men vad skönt ändå att hon fått frid.Känner med hennes nära och kära.

Kram till dig Kerstin

Mizzi
0

Beklagar sorgen och sänder varma tankar till dottern.

Kram Mizzi

Kerstina-61
0

Tack! Även om man inte varit så aktiv så känner man ändå värmen från ön  :-)

Min vän som satt vid hennes sida då hon gick över säger att hon tror att det var något hon ville ha sagt, som inte hon hann säga..
Hon hade mycket svårt att släppa taget..Detta kanske borde vara en ny tråd, jag vet inte, men min fråga är att hur ska man få veta om det finns något hon ville ha sagt?

Har ni någon erfarenhet av om hur ni fått svar på något som detta?
Jag funderar på om man ska ta bordet och fråga..Vad tror ni?

Kram till er alla

Kerstin

Eija
0

Såg denna tråd först nu, …..beklagar verkligen sorgen över din vän…men som du oxå har skrivit så har hon det bättre nu…inga plågor kroppsligen……

Men så detta med att hon ville ha något sagt…..man brukar få svaren via medium ibland vad jag vet…men då så klart att hon kommer fram…..skulle tro att på något vis kommer hon att förmedla sig, om hon är angelägen att få detta framfört….

Jag har fått ett sådant meddelande via en kunnig person i automatiskt skrift…och då gällde det inte mig, utan så att den avlidne kände mig och visste att jag bodde granne med hans goda vän till vilken han ville skicka ett meddelande….så då fick det bli jag som var länken till detta besked……

Mycket mysko, för jag kände inte grannen mer än vid hans smeknamn och att man sa bara hej som goda grannar sins emellan…så det tog några år innan jag kunde få tillfälle till detta…för det är inte lätt att bara gå fram och säga: hej, jag har ett meddelande till dig från XX…bla, bla, bla…..mycket känsligt….

Men så dök ett tillfälle upp och jag tog den, på vinst o förlust….och snacka om att detta besked kom som en glädjespruta till vedebörande…..och meddelandet som jag skulle framföra, var helt oförståerligt för mig, och lät så banalt….men för grannen var det, det bästa han har hört någonsin, sa han…….så där ser man att dom kan, om det är angeläget…

Jag har en känsla i maggropen att detta besked som hon vill framföra har något med hennes dotter att göra…hon visste nog inte hur hon skulle framföra dom med väl valda ord så att det blev rätt och begripligt…..

Skickar varmaste kramar till dig, din andra väninna och dottern till den avlidna….

Eija

Kerstina-61
0

Tack söta Eija för dina tankar du delar med dig!

Jag kände faktisk samma känsla..att det är något till dottern..Jag får väl se..om jag kanske kan ha en sittning med min vän och på så vis få fram något, men det är så svårt då man vet för mycket.

Det du berättar, det är så man känner då man har seans, att budskapet känns så konstigt, eller banaltmm  men för den det gäller är det stort och fantastiskt! :-)

Stort tack!

Kramar,,många!
Kerstin

stina63
0

Beklagar sorgen kerstina. Skickar varma kramar till er

Kram Tina

Anna-H-K
0

Känner för att sända dig en varm kram Kerstina! Du verkar vara en så omtänksam & go tjej…med ett stooort hjärta!

Kerstina-61
0

#24# Åh  Oskyldig *LER* Har nog inte större hjärta än någon, men jag har svårt att låta bli att bry mig. Stort tack för den kramen värmde mycket!!

Tina hej! Tack för värmande kram!

Jag skickar tillbax dubbel dos till er!!  *L*

TantAlma
0

Beklagar sorgen

Med ljus och värme Alma