Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterreinkarnationtidigareliv
Läst 2635 ggr
MacGallon
0

Regression

Ladda hem filerna och lyssna på dem, gärna i hörlurar när ni sitter eller ligger ned.

Skriv gärna här vad ni upplever

Fil 1.

Fil 2.

Lite hjälp med att ladda ned filerna.

klicka på free user och vänta ett tag till nedräkningen är klar, klicka sen på downloade. och spara fil.

Crystal78
0

#0 Länken funkar inte. Plus törs man ladda hem nu i ipred tider? Foten i munnen

Free-spirit-minded
0

jag tog hem den det gick bra har kollat lite men inte hela den var så lång

MacGallon
0

1# Det där var lite scharmigt. :-) Det är ingen torrent inte heller något virus, utan en, nej två Mp3 filer där en man tar dig ned i en hypnos och hjälper dig att "se" dina tidigare liv.

Free-spirit-minded
0

Jag fick bara ta hem en sen fick jag vänta för att ta hem den andra.

sweethoney
0

Jag undrar om du har provat dessa regressions-filer själv, MacGallon?

Jag har lyssnat en del på den första filen, men blev avbruten av telefonen…… *suck*

Amor vincit omnia

Crystal78
0

#3 jamen dåså då kanske man vågar sig på det! Flört

Ser nu att sidan funkar igen. Ska prova lite senare.

MacGallon
0

Jag testade i natt på jobbet (Jobbar natt) och flöt bort, men kände att det inte gick för sig, jag jobbar på sjukhus och behöver vara allert. Fast jag kanske prövar igen nu när jag har käkat frukost.

littlefriday
0

Har testat dethär tidigare.. riktigt galet det man får se.. var helt skärrad i en vecka efteråt..

klarabella
0

Någon som vet om tv5 serien "Tidigare liv" kommer tillbaks där Jörgen Sundvall gjorde regressioner med folk till tidigare liv?

Free-spirit-minded
0

Jag provade men var väl kanske inte riktigt avslappnad visste inte riktigt om jag skulle ta det på allvar vara på min vakt att det typ var en skämt grej. Så det hände inget särskilt men var nog ok, kom inga konstigheter. Har bara provat den först. Sorry att jag var misstänksam men sån är jag. Har fått konstiga saker av goda vänner, som de tycker är kul men som fått mig att sätta hjärtat i halsen.Skrattande.

[asamaria]
0

Tyckte att den första var bättre än den andra. Jodå jag såg två olika liv. Kändes inte som några överraskningar, men eftersom jag löser upp mina blockeringar på ett annat sätt så kände jag inte riktigt vad jag skulle kunna lösa upp och på vilket sätt. Visst jag fick ord på vägen, kärlek och att de finns där för mig, men jag löste ingenting med det. Kändes rätt meningslöst faktiskt.

littlefriday
0

Jag fick se samma hemska saker även nu, den andra gången jag lyssnade på denna regression.. alltså, den första.

Kommer ALDRIG mer att göra om det!