Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdagensrosdagenskram
Läst 4211 ggr
syren59
0

Stor Kram

Jag vill ge mina tre barn en JÄTTEKRAM, de är det bästa jag har. Tjejerna träffar jag inte så ofta men vi har telefonkontakt, sonen bor hemma än så länge.Glad

TantAlma
0

Jag hänger på här och vill också kramas… 

Jag vill krama min mamma för hon hoppar alltid in då jag behöver henne som mest och inte kunnat ordna saker på annat sätt. 

med ljus och värme Alma

Ritva
0

KRAM

Det finns  något i en kram.

Den värmer om hjärtat, den välkomnar oss hem.

Den gör det lättare att skiljas åt.

En kram är ett sätt att dela glädje och sorg, eller ett sätt för en vän att visa att dom gillar dig för att du är du.

Kramar är till för alla som vi bryr oss om.

Från mormor till din granne eller din nallebjörn.

En kram är något helt fantastiskt.

Det är det perfekta sättet att visa något.

Att visa kärlek som är svår att uttrycka i ord.

Det är underligt vad en kram kan göra för välbefinnandet.

Den fungerar överallt och på alla språk.

Kramar behöver ingen utrustning, reservdelar eller batterier…

Öppna bara dina armar och ditt hjärta.

Ville bara ge en kram…

Popcornett

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

madeilene87
0

haha kram på dig med mamma :D

Eija
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hänger åxå med på en kramkalas…..jag vill krama mina pojkar som bor längre bort och så min sladdis en tjej som inte bor så långt härifrån…..

Och min älskade lilla mamma skall få den största kram man kan ge, hon som har slitit i hela sitt liv och har så mycket kärlek att dela med sig trots sina krämpor….

Och så till sist vill jag ge en gruppkram till er alla här på ÖN, som ser till att allt fungerar här med glatt humör….

kram

Eija

Britt-Marie
0

Jag hoppar också på den här tråden och vill ge kramar till mina båda söner och min Ullis som nästan är som en dotter för mig.

Och så skriver jag som Eija här ovan, en gruppkram till oss här på ÖN.'

Kram till gubben med förståss och kram till lilla kissen Cremis.

Och kramar till mina föräldrar där på andra sidan.

Britt-Marie
0

Nalle Kram!

[outgrundlig]
0

Ikväll är kramarnas  kväll och de går till alla som söker positivitet i sitt livGlad

Soffe
0

Va härligt! Kram-Kalas på ÖN :-) Kramar till alla ärliga människor och ni som sprider ljus i mörkret :-)

Anna-H-K
0

Å va härligt et är med kramar! Tänk vilken energi man får när barnen kommer & ger en riktigt bamsegosekram….mmm Nu fick jag lust att sända en kram till var & en här på Ön!

Kanske skulle ha en "kram dag" precis som "alla hjärtans dag"…det kan man väl inte få för mycket av..Flört

Britt-Marie
0

Ikväll vill jag sända kramar till mina grabbar och Ullis och mitt lilla lilla barnbarn. Bamse kram, längtar efter lilla Thea. Träffade henne senast igår Med grabbar så menar jag både mina söner och sambon.

Bamse kram till er alla här på ÖN med.

Eija
0

Kramar får man aldig för lite av och inte heller tröttnar på att skicka…..så nu hänkar jag oxå på o skickar massor av kramar till er alla här på Ön, ni som sover o ni som är vakna…..

kramelikram…

Eija

[outgrundlig]
0

Idag vill jag  ge en kram till all beskyddare jag har. Jag kunde ha blivit uppsagd men har inte blivit det. Istället har en annan blivit erbjuden att gå i pension i förtid för att jag skall bli kvar. Är Gud med mig eller inte? Oberoende av hur man ser det så är jag kvar i spelet på detta jobb…….jag e glad naturligtsvis. Tacksam? JA! Så därav sänder jag kramar till allt och alla som bidragit till detta!!!!!KRAMAR!!!!