Detta är ingen dröm
Vad kan det betyda eller säga mig, i går natt strax efter jag gått till sängs, stod en svart ängel vid min fotände tyst. Det var inte alls obehagligt. Man funderar bara vad det kan ha för innebörd. ( jag är ej psyk fall)SGL

Det kan inte ha varit din guide då, sven-g?

japp jag undrar som maria där om inte det kan var din över guid
MVH Zedd
Din drömkvinna kanske?
Något ansikte såg jag inte så om det var man eller kvinna vet jag ej. Men en märklig syn var det. Det verkar vara mycket energier på gång, både som käns och syns och hörs.

Vill bara nämna att efter jag gick en kurs så hände mycket nästan på en gång, med energier som käns - syns - hörs - auraseende mm
undrade om Du kanske nyligen har gått kurs?
Tror oxå det var din guide!
Hälsn moonflower
Kan det ha med fullmånen att göra? energier blir ju starkare då
Jag tror också deta var antingen din guide eller en hjälpare, med tanke på att du inte blev rädd så är det någon som vill dig väl.
Jag själv hade en munk i mitt sovrum för ca. 20 år sedan.
Jag blev vansinnigt lugn när jag såg honom och kände enbart ren kärlek, sedan tvärsomnade jag.
Tyvärr har jag inte träffat honom någon mer gång!
Jag ska göra något speciellt i dagarna, kan ev ha med detta att göra.

Hellas-- det kanske bara var frågan om en "one night stand" 
Skämt åtsido. Hade det kanske hänt nåt speciellt upprörande?
Han kanske visade sig för att lugna dig? Vad tänkte och kände du strax innan?
Det är säkert någon som var där för att skydda dig, någon som håller ögonen på dig.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Det där var ett tag sen, men tänkvärt var det. Något betydelse måste det haft men inget jag fastnat för.

Dom vita dräkterna var på Kemtvätt 
( förlåt, kunde inte låta bli )
Hade du oroliga eller hemska tankar då?
Jag tror också att hon kom för att lugna ner dig eller något…
Mamma såg oxå en ängel när hon låg på sjukhuset och var nyopererad för tarmvred. Hon var jättedålig o trodde hon skulle dö. Då stod ängeln bredvid henne. Den hade blåskimrande dräkt och vingar. Stod ca halvmetern över golvet och huvudet uppe i taket. Hon såg inte ansiktet heller.
Efter det sov hon lugnt hela natten och allt vände då och hon blev bättre. Så ängeln kom o gav henne trygghet och healing.

Hej
Ville bara varna för den länken.
Webplatsen har ett olagligt innehåll som kan skade datorn.
Jag såg en ängel idag, under en session med andlig healing, mina ögon tårades.. Jag mer saker med det var starkast…
Precis när jag skulle sätta mig ner såg jag en figur också som jag sett tidigare med den här personen som utförde healingen. Den var också mörk och jag vet inte om det var en kåpa eller sjal på huvdet insvept var det i alla fall, inga dålig känslor utan tryggt helt enkelt. tror det var guiden till henne som utförde healingen.
Jag tycker inte man ska driva med nån som ställer en seriös fråga. Hoppas sven-g inte tog illa upp.
Jag tror också det kan vara en guide, men det kan också varit en nära släkting till dig.
*16 Frezjsan de har jag också varit med om sett en ängel sidan om mej, vad jag tror att det var innan jag blev opererad för tarmvred. Trodde själv att jag inte skulle överleva. Men efteråt blev jag helt lugn och smärtan försvann nästan på
Känner också att det var en guide eller en hjälpare som du såg sven
Som jag tolkar det så kan det vara din andliga guide som visar sig med ett eventuellt budskap eller att du bör vara öppen för ett kommande budskap. Förändring i livet på gång kanske ?
Tror inte du är ett psykfall 
Kram Madde
Amor Vincit Omnia

Har själv varit med om att en ljusgetstalt kom fram till min säng. Inte heller jag blev rädd. Vet inte om det har någon betydelse om det är en svart el ljus gestalt som man får besök av. Men om du inte kände rädsla, så var det säkert din guide. KRAM
Den här tråden var det ett tag sedan. Detta har bara hänt en gång, någon guide var det inte.