Påverkad som Medial?
Hej
En fundering till…
Om en medial person får en snaps för mycket i sig.. Ter sig det givetvis olika från person till person men..
Kan det inte tänka sig bli svårt att kommunicera med andra sidan i det tillståndet?
Eller kan man t.o.m. festa ihop?
Ens förmåga kanske helt slutar att fungera?
Vad säger Ni ? För visst händer det väl någongång att ni blir "på örat"?
(Kjam)

He he…Ja tänk om man kunde ta sig ett glas med tex sin Älskade mormor som finns på andra sidan…Näe…skämt åsido!
Jag brukar ALDRIG jobba medialt under alkoholpåverkan(dricker mycket sällan) men jag tror absolut att vi kan länka men det är nog inte att rekommendera!
Andra kanske har helt andra åsikter om detta! Kram

Tror att dom flesta som arbetar som medium, lever ungefär som alla andra. M a o - ett glas vin till maten, en iskall öl vid strandkanten o s v, säkert händer det nån gång att någon blir lite lullig oxå. Precis som alla andra. Dock blir det en massa mambo jambo om man blandar in sitt mediala arbete tillsammans med alkohol. Helt enkelt inte nån särskilt lyckad kombination, kommer lätt in en massa egoskit och kanalen blir inte särskilt klar och tydlig, lite knaster i stationsuppkopplingen.
Det är min åsikt i det hela. Lev som vilken människa som helst, men skilj tillfällena åt. Min mormor sa alltid; att äta har sin tid, att leka har sin tid. Här blir det väl - att vara en kanal har sin tid, att festa har sin tid.
Dessutom haaatar jag allt detta terapeutande som en del håller på med när dom druckit, yiiäckkkk! Själv höll jag på så i min ungdom, satt o lipade med någon som det var synd om, typ. Passar inte särskilt väl ihop med ett proffessionellt medium.
Är också av den åsikten att en person som arbetar som medium inte nödvändigtvis behöver vara vegetarian, nykterist och helig i största allmänhet. Ser dock aldrig mina vänner som jobbar som medium hälla i sig några mängder, heller aldrig någonsin vara otrevliga mot någon annan även om det skvalpar ett glas rött innanför västen.Etiken och moralen hålls högt även om man lever ett "normalt" liv för övrigt.
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

hehehe du har såna kul funderingar Nizze!! 
Ceep up the good work my friend 
spirit och spirit passar inte ihop!
När man arbetar nyttjar man inte alkohol - när man festar är man stängd för andevärlden(är man inte det bör man inte dricka)
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"