Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 947 ggr
Elisabeth-J
0

En vacker sång

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Säger god natt med denna vackra sång. Sov i månens sken och dröm vackra drömmar, vakna med en positiv och glad energi Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Lilj-an
0

Hmmm… Den är så vacker ! !

Natti!!

// Ann

[outgrundlig]
0

Tack för din Godnatt sång, såå fin! Åh än en gång, en sån fin dag du haft Elisabeth, jag glädjer mig med dig ärligt talat! Du har lyckats sprida din glada energi till migSkrattande

Men ganska dött härinne nu så jag säger även godnatt jag med Flört.

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vackert!!

Lena.P är jag i verkliga livet.

Elisabeth-J
0

#2 Vad roligt att sprids, det är så det ska vara, vi ska sprida glädje till varandra Kyss

Idag har jag sjungit Halelujah många gånger men jag lyssnar hellre på Mollys vackra röst än min usla Foten i munnen

Kramar

Elisabeth 

[outgrundlig]
0

#4 Allt kan utvecklas så även din sångröst. SkrattandeBlev din portal/stenvägg bra så som du tänkt dig? Förstår att den blivit det men hittade inte länken du skrivit om dina stenar och  kristaller……..så jag kunde inte inte fråga dig idag då jag läste i en annan tråd att du grejat med det och förstod att du var nöjd. Var det den portalen du menade då?

Elisabeth-J
0

#5 Ja den blev precis som den jag såg framför mig när bilden dök upp så jag är supernöjd, ska lägga in foton här så fort jag installerat programvaran till kameran. Jag tränar och tränar när jag kör bil och ingen annan hör, så kanske…. övning ger färdighet sägs det men då får jag träna stenhårt Cool

Elisabeth 

[outgrundlig]
0

Skrattande bilsång är det bästa som finns. Och speciellt när man är ensam. Testa även i duschen!

Så fortsätt du och kanske du joddlar en vacker dagSkrattandejooodalihooooo.

Gött att veta att du e nöjd med din portal!!!

Själv har jag idag köpt Ikea sommar/vårgardiner och en ny köksmatta så jag e så nöjd med det….bl.a..

blombuketten
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

En jättefin låt, fast jag föredrar att lyssna på den framförd av textförfattaren själv…..Leonard Cohen.

[outgrundlig]
0

Jaa, denna är ju så fiiinGlad

Soffe
0

Vacker låt som ger rysningar :-)

dalamormor
0

å,jag bara älskar leonard.jag har en gammal lp med honom,måste nog fixa skivspelaren,som står nerpackad.då ska jag spela så väggarna bågnar.då känner jag hur kraften o glädjen kommer.