Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 8131 ggr
Mads
0

3 döda katter

Drömde något riktigt obehagligt natten till lördag nu i helgen. Minns inte hela drömmen men minns att jag i drömmen hittade 3 döda katter. Inte jättestora men inte kattungar heller. 2 st var gråa och en var vit och fläckig. Varför drömmer man sånt ?

Sen nu ikväll så pinglar det precis som i ett katthalsband…vad händer ? Min katt jag hade för flera rå sedan hade aldrig halsband…

Amor Vincit Omnia

Mysan59
0

Hmmmm ingen aning! Hoppas nån vet nåt om sånt här.

Men det är läskigt vad som rör sig i skallen när man sover… Flört

Choklad
1

Att du kommer att börja om igen med något nytt, en expansion kommer att ske med din kropp sinne och själ.Är du säker på att det var en pingla från ett katthalsband? En gång bad jag min skyddsängel om ett Tecken och då hörde jag ett underbart, sprött plingande ljud i luften ovanför mig…

U R us

Mads
0

# 1 Ja ibland undrar man om det står rätt till.

# 2 Jag vet inte säkert med pinglan men min syster var här igårkväll och hon hörde det också, det pinglade till flera gånger. Ungefär som att en katt skuttade runt här inne med sånt halsband…

Tack för tolkningen av drömmen, jag minns ju inte så mycket av den vilket är ovanligt. Vet att jag promenerade runt länge i olika miljöer och sprang då på katt efter katt som inte levde…

Jag har bett universum om nåt men inte just ett tecken…

Amor Vincit Omnia

Choklad
1

katten är ett Tecken på intuion, smidighet, magi, en förbindelse mellan den andliga världen och denna. Om det finns två människor i ett rum  som har speciella känslor för varandra, så brukar katten lägga sig mellan dem två. Katter tycker om att vara i deras känslor. pinglan tar jag även som ett Tecken på att du ska vara uppmärksam. Du kanse missar ett viktigt meddelande, eller så händer det något i ditt liv just nu som de vill att du ska förstå.Var beredd för nu händer det snart..

U R us

Mads
0

Tack för tolkningshjälpen Chocklad…nu får man ju vänta med spänning på vad som må komma då Glad

Amor Vincit Omnia

Mads
0

Men vad är detta ? Nu här ikväll så ser jag en katt med halsband med pingla springa in i mitt hus genom altandörren..men ingen katt är här såklart…mycket märkligt detta…

Amor Vincit Omnia

Choklad
0

Vad??? Men är du säker på att det inte är en riktig katt? var altandörren stängd?

Vi fick en katt en gång i tiden på det viset…en levande…hon bara dök upp och stannade, ingen ville ta sig an henne så hon var hos oss några år, sedan bara försvann hin …vet ej vad som hände henne vi letade me …

Eller så kan du verkligen se nu…det var kanske det de ville säga..att nu kan du se andarna…eller kanske du kunde det innan?

U R us

Mads
0

Nej, ingen levande katt i sikte. Jag såg samma katt som i drömmen, den vita med fläckar…

Jag har kunnat se andarna innan, sedan långt tillbaka så detta förstår jag inte alls..

Amor Vincit Omnia

Choklad
0

Verkligen intressant detta…hoppas att du vill säga mer om det kommer fler övernaturliga saker ..vad roligt att du har en liten kisse hos dig, var rädd om den…Glad Ahh vad jag känner mig dum! Det kan ju ha varit katten som visade dig drömmen, att du har tre katter hos dig, ..inte bara denna…

U R us

Mads
0

# 9 Inte känna sig dum alls här nu, tror inte du är så fel ute i din tolkning. Häromdagen nu var jag på stan och köpte lite saker till sonen i nåt som kallas Värlsbutiken. Fastnade för en prydnadskatt till mig. Inte förrän jag kom hem och ställde fram allt reflekterade jag över att det var 3 katter och inte bara en som jag trodde när jag köpte dem. Igår kom en grå katt gåendes utanför min port men det behöver inte betyda annat än att vi har många katter på gården Glad

Jag har drömt helt galet de senaste 2 nätterna och minns allt utom det jag drömmer om en viss person…hmm…

Amor Vincit Omnia

Choklad
0

Ok ..då säger jag ; tredje gången gillt..Glad

U R us

Mads
0

# 11 Hmmm…undrar tredje gången vad bara …Glad

Amor Vincit Omnia

Mads
0

Nu har jag drömt om 3 katter igen. Ungefär samma miljö utomhus med gräs, grönt och sol men denna gången var katterna levande och en var kattunge och en minns jag var morotsfärgad typ.

Denna drömmen tog jag upp dem en och en i famnen och gosade med dem…

Amor Vincit Omnia

Choklad
0

det kan bara betyda att du får mycket kärlek att ta vårda ömt…

U R us

Mads
0

Åh, det får jag ju verkligen hoppas då Skrattande

Amor Vincit Omnia