krig i världen?
är det någon mer som drömmer om att det är krig?
Har drömt liknande drömmar nu ett tag, att jag försöker gömma mig ifrån fallande bomber eller emot militärer på gatan. Alltid samma grej. ofta så gömmer jag mig i vatten, tar dykar dräkten och tuben å sedan simmar jag ner å gömmer mig medans alla bomber faller. eller militärer avrättar människor runt omkring på marken.. sjukt skumt, har aldrig drömt sådant tidigare.
Poppcorn…Jag känner igen dina drömmar. Jag hade en period i mitt liv när drömmarna handlade..bara..krig och krig igen. Det är nu flera år sedan när "krig perioden" slutade, men riktig förklaring har jag inte än, varför jag var i mitt kriget på nätterna. Det finns säkert något förklaring, men jag bryddes inte leta något. Jag var bara glad när jag inte behövdes finnas i krigsfältet längre på nätterna.
Jag önskar verkligen att såna drömmar lämna dig också i frid.
Kram. Pirkko,lino
Tiden är inne för dig att söka en lösning på dina inre och yttre konflikter. Det är dags att planera och föra in ordning i ditt liv.
U R us
ordning och konflikter?! det får bli om ett år, hinner inte reda ut mitt liv innan dess haha. Synd,
Ja..men då kanske det är för sent…
U R us
jag hade oxå sånna drömmar för många år sedan,, det var under den tiden som jag flydde från mig själv,, känslomässigt,,
vet ju inte hur det är för dig 
ja det är det jag menar, ju mera man flyr ju mer lägger man på sig..jag vet det av egen erfarenhet också..men men det är upp till var och en…
U R us
hm,,, jag tror jag vet vad som kan göra att jag flyr ifrån vad jag känner. Men det är dessvärre inget jag kan göra något åt idag. =/ Måste vänta till Dec.