Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 720 ggr
luxplyr
0

min dröm i natt

Jag drömmde att vännerns sjö hade torkat ut, så att det va bara en rund liten sjö vid stranden.

Och när man gick i genom det lilla vattenhålet så va hela sjön utorkad.

men när man gick en bit så stog jag på ett hjätte högt berg.

man såg skogen och det va en fin sommar dag.

Sedan drömmde jag att jag va på någon båt fast det va litte vatten i båten.

men sedan vaknade jag.

Choklad
0

Ahh vilken vacker dröm!!

Jaaa..slut på känslor

du vandrar genom en känslofri period just nu.

Men…du kan se hur det står till men allting utifrån din fina utsikt på ditt höga berg uppe ifrån din andliga syn, din egen intuition.

Därifrån ser du att allting växer och frodas inom dig, och att du bär på ett inre ljus som får dig att må bra. Allting är lugnt och stilla.

Båten är du. Hur du färdas omkring på ditt hav, dvs i ditt liv, din resväg genom livet. Men…det läcker in vatten i båten dvs i dig….du tar in din resväg, du har en läcka som behöver tätas, annars kan det hända att du tar in för mycket känslor, eller kanske du behöver fyllas på med lite mera känslor eftersom det var tomt på dem? Alltså kommer de tillbaka igen.

Kanske du har tråkigt just nu i ditt liv?

Eller så kan det vara så att du har ett stillestånd i andevärldens bestyr just nu, men att det kommer att gå igång allteftersom du tar dig fram i livet..

Men lita på din intuition så kommer allt att gå bra…

U R us

luxplyr
0

aa det stämmer, jag upplever inta andarna så mycket nu på sistånde, det har varit ett stillstånd med upplevelserna.

det tycker jag är synd för jag tycker att det är kul att det händer när de spökar.

vad betyder andevärden i bestyr?

nu drömmer jag mycket i stället.

Choklad
0

bestyr betyder  att man sysselsätter eller ordnar och fixar med något, t.ex när du ritar, det är ett bestyr…gamla ord ..hehe

att du drömmer mycket betyder att du har en del att bearbeta, och de kommer tillbaka, eller..de finns där men du kanske ska bli "uppgraderad" och då behöver du lugna ner dig lite innan dess, eller så är du redan uppgraderad och behöver bearbeta det…

U R us

luxplyr
0

hur bearbetar man det då?

Choklad
0

med att bearbeta menar jag att det sköter sig själv inom dig, du kan bara vara som vanligt, drömmarna tar hand om bearbetningen och visar dig var du är just nu i livet…bara att luta sig tillbaka och drömma och lyssna  och så lär du dig lite av dina drömmar samtidigt.

Drömmar är när kroppen och ditt inre och övre Jag pratar med varandra, och ofta vill ens hjälpandar vara medGlad

U R us

luxplyr
0

hmm för i bland brukar jag drömma om andar och mäniskor som jag aldrig har sett förut.