Tredje ögat
Hej!
Jag känner av andar,vet när någon är här, hör ibland. Jag har bett om att få "se" den senaste tiden när jag känner att någon är här. Så en dag när jag lägger mig för att liva och blundar så ser jag helt plötsligt två st trevånningshus,några träd o och en parkbänk som låg vid en gångväg. Det kom tre killar promenerades på vägen,såg dem bakifrån,dem hadde luvtröjor på sig med luvorna uppdragna så jag såg aldrig deras ansikten. Ena killen satte sig på bänken och de andra två gick vidare men gick sedan tillbaka och drog upp killen från bänken o gick sedan iväg från mitt synfält. (såg detta jättetydligt,tittade upp en stund mitt i o när jag blundade igen så forsatte det)
Har ingen aning vilka de var och kände inte igen husen heller..undrar ju lite varför jag fick en sån syn?!
Vad tror ni?
Häftigt! vet ej heller varför…kanske det var något du såg som hände just då ?
U R us
Detta har hänt av och till för mig. Jag ser det som jag ser det. Förstår jag det inte så förstår jag det inte. Ber jag om att få se något och ser något så är det ett svar på något.
Oftast har det varit så för mig att det är tidigare liv som visar sig. Men ibland vet jag bara inte och jag låter det vara med det. Har liksom tänkt att det gör mig inte lyckligare av att bara undra vad det var för något. Det var något, ja.
Svaret kanske låter torrt men det är ärligt från mig. Jag menar att jag har inte lärt mig det jag vet om livet genom att undra över saker. Jag har lärt mig det av att Observera det som är i livet. Det är ju inte alltid man förstår saker som händer när man har öppna ögon……..på Jorden.
Däremot om man tolkar det som man ser och lär sig av vad andra råkar ut för och även en själv och ser med öppna ögon det som sker så kanske man kan ta till sig det som visas.

..hmm..kloka ord..Finns många där ute som borde öppna sina ögon och SE inte bara titta
Borde kanske vara en idé… att tillverka solbrillor för alla 3 ögonen.

Sicken goooo form bågarna hade fått eftersom 3e ögat sitter mitt i pannskalet!

#2 Jo det är sant..man ska väll kanske inte analysera så mycket men eftersom det var första gången det hände mig så blir man ju intresserad av det man ser. Men det kanske är ett steg fram i min utveckling.
Ja du MedlemNizze, vilka häftiga brillor det skulle bli 
# 5 Ja definitivt är det ett steg framåt för det var det för mig med. Förlåt att mitt svar var torrt som jag sade. Skulle även uppmuntrat dig att det är bra. Keep on
Jag tror att man ibörjan får lite "tränings syner". Som kanske inte byter så mycket eller är så laddade, för att man ska få vänja sig sig att "se" utan att det blir för överväldigande. Dessutom är man väl kanske lite som ett ostämt instrument också, som behöver fila på färdigheterna för att kunna se "hela bilden".