Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 879 ggr
Elisabeth-J
0

Sommarlov

Nu nalkas det skolavslutningar och studentfiranden i landet och jag blir så rörd till tårar varje år, tycker att det är så mycket glädje och vackert, jag har alltid sett till att mina barn har fått fira skolavslutningen ordentligt, det är deras dag. Sätter fram flaggor, dom får nya kläder och skor, blommor och jordgubbstårta och en present. Det har varit avslutningar på flera skolor och alla firar så olika. Robin slutar nu 5:an, här går dom parad från skolan till kyrkan där det sjöngs och hålls tal i ett par timmar, sen är det sommarlov!

Ska ni på någon skolavslutning eller studentfirande snart?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

molly57
0

Har en student som ska firas.Det ska bli kul..Men hjälp!!  vad ska jag köpa.Fråga ALLA  men ingen vet vad han vill ha'. Tycker det är lite opersonligt  med pengar el presentkort.Men det lutar nog åt det ändå.

Flera med samma problemFoten i munnen Kanske någon här inne har en ide'

Eija
0

Jag håller med dig, detta är barnens dag så betydelsefull och viktig…..

Nu är det längesen mina egna barn gick på sina avslut, men jag fick äran av att vara med förra året på en av min särbos barns studentavslut……så nu är det slut på sådant en bra bit framöver….nästa som händer blir väl min särbos barnbarns skolavslut isåfall….

Själv har jag inga barnbarn, tyvärr….den äldstas fru kan inte få barn och mellangrabbens fru har en muskelsjukdom som omöjliggör att bära ett barn…så det är bara dottern som jag får sätta mina förhoppningar till, men hon är bara 24 år, så det finns tid till det ännu…..

Elisabeth-J
0

#1 Det är alltid svårt i den åldern Glad Jag ska fundera Obestämd

#2 Dina barnbarn kommer nog så småningom så du får gå på flera skolavslutningar Glad

Elisabeth 

Eija
0

En idé är ju presentkort, fast det är ju oxå så opersonligt….annars så kanske du känner någon som kan måla eller rita porträtt, sådant är ju verkligen personligt….Ett allternativ är ju att ni är flera som går ihop er till en resa, eller en konsert som ni vet personen gillar…

Eija
0

#3…ja, tänk va kul det kommer att bli när den tiden kommer….Skrattande

Elisabeth-J
0

#5 Ja verkligen, jag blir ju farmor i höst så det blir nog fler avslutningar även efter att Robin tagit studenten Glad

Elisabeth 

molly57
0

# 2 Ha..vad jag känner igen migFlört Har en son jag. Det blev liksom bara än för mig!  Han blev 29 nu i april. Och inga barn i skite där inte. Men nu har, han  träffat en trevlig och rar  tjej. Så  vem vet?  Kanske man får barnbarn till slut. Det skulle vara kul, att få barnbarnen, medans tanten har några hjärnceller kvar. Man vill ju inte sitta på hemmet,och inte ens veta vad man heter.När barnbarna kommer.

Men han (son) gör rätt som väntar.Han vill ha fast jobb först innan.Och ett tryggt förhållande innan, han skaffar barn. Längta kan väl få göra..

JILE
0

Vilken fin mamma du är Elisabeth, ja jag blir också så rörd. 6-orna avtackas med ros och så säger läraren bra saker om dom som personer och det blir man rörd av.Glad

De är ju så fina alla barn.

Elisabeth-J
0

jag är ju klassförälder också så i år ordnar vi en träff kvällen innan där familjerna träffas, spelar brännboll, fikar och grillar korv och hamburgare, känns bra att få göra något tillsammans med föräldrar-barn-syskon innan lovet. Men nu är det inte långt kvar så jag måste träna konditionen innan jag lirar brännboll Cool

Elisabeth 

botakt
0

blir nog ingen avslutning för mig i årRynkar på näsan  Sjukdommen kommer nog sätta stopp för det Rynkar på näsan    Men hoppas jag kan ta mig till min egen avslutningGlad