Saknad
Vill bara "tala" om att jag kommer sakna Mirjami. Är så ledsamt,att hon kändes sig påhoppad., och krängt. Kan tyvärr förstå henne. Jag hoppas att hon kommer tillbaks.Hon hade många och intressant (och fin ) inägg. Hon fattas mig..
Kram Åsa
Hon fattas mej med Molly. Goare tjej får man leta efter.
Säger det samma, så tråkigt…..det känns som att vissa har fått övertag här och får folk att sluta….har nu fått besök på min gästbok…..men mig skrämmer ingen bort inte…..

Jag är väldigt ledsen för det som hänt Mirjami och jag saknar henne jättemycket men hoppas att hon kommer tillbaka snart. Det är så ledsamt att andra gör illa en person på det här sättet och det är inte acceptabelt.
Kramar Mirjami!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tråkigt,att man till och med ska få påhälsningar i sin gästbok. Visst kan vi diskutera och ha åsikter. Men att gå till person angrep. Ja! då är man nog helt fel ute. Det är bra Eija,stå på dig
Tack molly57, det är så tråkigt att det skall behöva gå så här långt som med Mirjami…och som det gick med Eleri m.fl….så fina människor som har slutat….så trist….
Men trollen jublar kan jag tänka….

Det är alltid trist att se när forums-medlemmar tar forum personligen. Men jag oroar mig inte, dessa medlemmar har för vana att dyka upp igen när de har fått distans.
#2 Du bokstavligen bad om besöket när du ställde en direkt fråga. Sajtvärden här har själv skrivit att personliga saker skall tas i GB. Det handlar inte om att skrämma bort, det handlar om att svara på en fråga direkt ställd till mig. Snacka om att förvränga.
# 7 Att du orkar!! Jag tål jag oxå..så skriv på DU!!
,,,ojdå!….meen kära nån, det var inte meningen att göra dig förnärmad…..vad du tog åt dig då, vem har sagt att just du var syftad….du som anmärker på ord….jag sa att ingen skrämmer bort mig…."ingen" är det du det…..

Lorelai, börja inte i den här tråden också är du snäll! Jag skrev att man tar personliga saker genom pm och det hoppas jag att gör i fortsättningen istället för att gå på personer här i trådarna. Låt den här tråden nu få fortsätta i sitt ursprung och kontakta dom du vill något personligen genom pm = personligt mail.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Förlåt Elisabeth, jag brukar inte bli arg så där, men nu gick det lite för långt….men nu skall jag inte ens svara eller läsa mer av dessa inlägg varken här eller i mitt pm, eller gb, för då ger jag bara näring…
Nej nu skall jag avsluta för ikväll och önskar er alla en god natt!
Kram/Eija

#11 Jag hade inte tänkt, jag har förstått vad du menar och jag har för avsikt att rätta mig efter det. Jag startade absolut inte bråket här, men jag har rätt att reagera när jag utmålas till troll och annat.
Jag gjorde fel som inte skrev till dig direkt utan lät mig reagera här i tråden. Dålig vana från andra forum där det önskas att tas i tråden direkt.
Jag ber om ursäkt för det.
I alla fall, medlemmar som springer bort för att forum har blivit personlig för dom. Den typen av medlemar brukar komma tillbaka.