Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 659 ggr
Animalen
0

Drömmar som sitter kvar..

Hej på er! Undrar om någon här kan tyda mina drömmar, visserligen var det några år sedan jag drömde dom men jag minns dom såå tydligt!

Denna drömmen drömde jag när jag var kanske max 5 år:

Jag leker med en kompis som är ett år yngre, hon och jag var bäsisar på dagis. Vi leker på grusvägen ca 50 meter ifrån mitt hus. Sedan springer vi mot mitt hus för att sedan vika av och springa nerför backen (fortfarande på grusvägen) Men när jag är utanför mitt hus och ska vika av och springa nerför så ser jag ett skelett komma gårende 50 meter längre fram. Skelettet är påväg mot mig. Helt plötsligt har jag tofflor på mig och kan inte springa snabbt alls. Så när jag precis kommit nerför backen så ramlar jag. Sen bara blundar jag. När jag kisar med ögonen står skelettet lutat över mig och tittar på mig med sina gröna ögon. Min kompis pratar med skelettet. Kan även tillägga att det var mörkt ute.

När jag var 7 så skiljdes mina föräldrar

Denna drömmen kom när jag var åtta:

Det var mörkt ute. Mamma, jag och min mormor går på trottoaren precis utanför gården där mamma bor. Jag springer i förväg och leker. På andra sidan vägen ligger fältet, med höga buskar och träd längs vägen ca 20 meter. Jag hör någon som skrattar och tjoar bakom buskarna och springer fram och kikar bakom buskarna. Någon sitter och smäller raketer, som inte låter alls! Han verkar märka mig men jag hinner springa till mamma och mormor innan han ser mig. Sen går jag baklänges och pratar med mamma och mormor. Då ser jag att han springer ut ifrån buskarna och springer emot oss. Han har en pistol. Jag säger till mamma och mormor;

- Han har nog en pistol!

Mamma börjar jogga och mormor börjar gå snabbt. Sen hoppar mamma över ett staket och jag är påväg över staketet. Mannen kommer närmare och närmare. Mormor böjer sig över staketet..

Sen vaknar jag med ett ryck och är jätterädd. Varför, är det enda jag kan säga..

Månen frågade mig

- Varför gråter du

Jag svarade:

- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

Animalen
0

*putt*

Månen frågade mig

- Varför gråter du

Jag svarade:

Animalen
0

*putt*

Månen frågade mig

- Varför gråter du

Jag svarade:

Animalen
0

Choklad, du som är såå duktig på detta!!

Månen frågade mig

- Varför gråter du

Jag svarade:

Choklad
0

jag är lite ur gängorna just nu men jag återkommer så snart jag är bättre..Glad

U R us

Animalen
0

#4  Aha :D

Månen frågade mig

- Varför gråter du

Jag svarade:

Choklad
0

I den första drömmen så har du först en fridfull och lugn tillvaro, du är nöjd med livet och du tar allt på lek. Men så förändras allt, du är på väg ner i en annan skrämmande värld, där det finns sanningar som skrämmer dig. Men du står på en bra och beskyddad grund, och du behöver inte vara rädd, egentligen. Du ska inte vara rädd för att se det som skrämmer dig, även om det verkar farligt är det inte så.Se in i de mörka skuggorna och se sanningen.

Dröm nr 2:

Du vandrar med släktens nedärvda kunskap, och du har fortfarnade bara lek i tanken. Framför dig ligger en frodig och grönskande växande tid. Jag ser balans i din tillvaro.En upplysning en sanning vill ha din uppmärksamhet, det är en man och i detta fallet din utgivande sida, du ger något ..vad? Du behöver se tillbaka i tiden och se den där sanningen i som du inte vågar se. Leta i dina nedärvda kunskaper, sedan släktens början. Du behöver se in i ditt förflutna för att kunna ta emot din sanning, den är mycket viktig, rikta all din uppmärksamhet på detta.

Du söker skydd från sanningen.

U R us

Choklad
0

Vill tillägga att om du vågar gå ut på ängen så får du upplysning…kanske du ska styra din dröm nästa gång du drömmer och gå ut på den där ängen?

U R us

Animalen
0

Så det är alltså någon sanning i det förflutna jag måste ta reda på?

Månen frågade mig

- Varför gråter du

Jag svarade:

Choklad
0

Ja så som jag kan se det utifrån drömmen. kanske du behöver stöd från gamla böcker som dina morföräldrar eller mamma har? Foton eller något..papper av något slag…

U R us

Animalen
0

Jaha… Nu blev det spännande, vad det kan vara för sanning :)

Månen frågade mig

- Varför gråter du

Jag svarade: