Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: meditation
Läst 960 ggr
Danglo
0

Hur mediterar man ??

jag vill ha hjälp med att bli mediterad eller att jag ska kunna meditera.. när jag liksom försöker så vill de inte.. och inget händer iheller när händer de och hur lång tid ska de ta.. ??

hur ser man att man har fått kontakt med någon då ??

molly57
0

Hejsan!

Det finns många böcker och Cd som kan vara bra. Kanske kan du hitta någon som håller kurser eller guida mediationer där du bor.

Kanske skulle du på en kurs. Själv har jag gått kurser i Bergsmediation den har hjälpt mig mycket. Så mitt råd är att gå någon kurs eller så. Så du hittar just din teknik..

Lycka till

Jane-Lyzell
0

finns många förslag här inne med sök på Meditation!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Iliam
0

Hej Danglo!

Meditation behöver inte innebära att du sitter i en lotusställning! Meditation kan vara så mycket mera..Det finns massor av olika metoder.

Att meditera går ut på att stilla sinnet eller tanken..Du kan spela gitarr, måla, rita, skriva osv.( kreativ meditation).

Vägled Meditation är när du lysnar på en skiva där du lystnar till en röst som du följer..

Att ta på sig ett par öronskydd o bara uppleva tysnaden är ett sätt..

Kram

Danglo
0

men jag vill verkligen kunna öppna mitt sinne och stänga de så jag kan få kontakt på andra sidan..

och hur gör jag det ?? det är de jag vill.. för jag vet nog vem min guide är på andra sidan.. och jag vill ha det bekräftat