Ett hus
Är det någon som vill känna av vårat hus?
Verkar det lungt här eller finns det aktivitet?
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

Jag vet inte om jag inbillar mig men jag tycker att det ser ut som det står en man med skägg i fönstret på övervåningen. Är det bara jag tycker det eller är det fler?
*puttar upp*
~ Anneli ~
Hej!
Ser en ung dam i förnstret på övervåningen….
Puman42
Jag ser mannen med skägget som #1 såg. Känns inte farligt dock.
Ha en bra dag! // Pernilla
Ok, Ja här bor det ingen med skägg, så det låter spännande. Skulle tro att det har bott mycke olika människor här, då huset är ett arbetar hus Där de som jobbade i skogen bodde förr i tiden.
~ Anneli ~
Tänk att jag oxå kände det som att det stod någon där uppe o kika ut….men jag kunde inte avgöra om det var en man eller kvinnna….
Jag tycker att det ser så rogivande ut där….kärleksfullt o trivsamt.
#6 Det är rogivande här Vi bor mitt ute i skogen, har ett par km till närmaste bebott hus.
Tyvärr har vi järnvägen precis brevid gården. Men det vänjer man sig med.
~ Anneli ~

Jag dras till övervåningen..men känner ingen olust eller så,däremot rogivande känslor..
Va mysigt det låter, förutom järnvägen då….precis så är min dröm att bo, avskillt i lungn o ro….men jag har min lilla täppa nu, som jag mår så bra på…trots att det är grannar runt…för jag har åtminstone skogen bakom i direkt anslutning till tomtgränsen….
kram

I fönstret nere till vänster ser jag en soldat med ljusgröna kläder och en grön militärhjälm bärande på en röd väska på väg bort . Det står två äldre män och en yngre man och ev, en kvinna (hon syns inte så tydligt) och tittar på när han går. Ser också en hund med kort trubbig nos och små nervikta öron.
I fönstret uppe ser jag en filcka med kort brunt hår och en man med en nattmössa på , och ett får som en liten pojke kramar.
Nere till höger står en man och tittar ut med mörkt hår och högt hårfäste. Känner lung och rofylld stämmning.

Jag ser två gubbar. Först såg jag en gubbe med långt skägg och mustach och lite flintskallig sådär. Sen ser jag även en annan man. Har mustach (stavning? ) och ser ut att vara en från militären från längre tillbaka. Båda står i fönstret uppe. tycker de ser snälla ut :)
Det låter ju verkligen som om vi har några här då.
Min kompis som var här i förra veckan sa att hon tyckte hon såg en man på övervåningen. Det var då ingen av oss på övervåningen.
Så hon såg kanske rätt.
~ Anneli ~

okej.. ja det är juh fler uppe i tråden som ser män så det kanske är det då :)

jag såg med ansiktet i fönstret på övervåningen som tittar ut på dig när du fotar på huset, jag såg till och med ögonen på han.
Jag ser också en man med skägg på övervåningen, En äldre man. Bra, lugna energier.
Undrar vem/villka det kan vara då.
~ Anneli ~
!7- den mannen jag känner av verkar redan ha gått över till ljuset, men hälsar på ofta, utan att ni märker av honom mycket. han har goda energier och verkar vilja beskydda på nåt sätt.
liten tjej på ca 8-9 år springer /skuttar utomhus. Långhårig. Har kläder i stil med madicken.
#18 Kan det vara någon som inte har bott i huset?
~ Anneli ~
giffan… jag e ganska ny på att våga lita på vad jag upplever… jag såg/ser/upplever en liten tjej skutta glatt utanför huset på framsidan . klädstilen påminner som jag sa om madicken med förkläde. långhårig. har ett rep i handen… inget modernt hopprep utan äldre modell utan handtag.
en lycklig tjej.
kan tyvärr inte svara på om hon bott där eller inte… 
#21 Ok.
Någon annan som kan få känslan av mannen ni ser. Har han bott i huset, eller är han här av annan anledning?
~ Anneli ~
Utan att läsa era andra kommentarer så får jag upp en man på övervånging. En trevlig man i si så där 40-45 års ålder. En kvinna på undervåningen som tycker om att stöka i köket. Hon tycker om att baka och laga mat. Sedan är det en faslig aktivitet på gården. Barn som springer in och ut genom ytterdörren. Det känns som om det ska vara 5-6 barn i skolåldern. Ett barn klättrade upp i trädet som står på tomten. Känner en dragning till skogen till vänster om huset, varför vet jag inte.
Min son känner att det ska finnas en barnkammare på övervåningen och han känner att det ska stått en bil någonstans på gården. Antingen på lilla vägen till vänster om huset eller så ska den stått framför ytterdörren på den lilla "vägen".
Jag ser en stor arbetshäst och några får, en jättesnäll gumma med inte så många tänder) ler åt mig, hon har ett huckle på huvudet ..hehe hon är så go och rar och vill allt gott …hon sänder jättemycket kärlek och glädje…
U R us
Jag ser oxå mannen på över våningen. Huset och gården har en härlig lugn hemma atmosfär på någevis. Inbäddad i trygghet
Men det jag undrar över är om ni inte hör hur det " går " på grusgången och upp för farstukvisten, som om någon torkar av skorna o sen öppnar dörren och går in.
Inget farligt dock,,, 
Kul att många hör och ser något här (tror jag)
Själv märker jag inte av något.
~ Anneli ~
Jag ser också en man med mustasch på övervången…

Jag får en känsla av en mindre häst, en brun ponny? Barn, en gul spann, färgen gul. En randig flick katt med vit haka. Någon som bakar eller donar i köket med en scarf i håret.
Hur gammalt är huset? Vet du något om det? Vilka som bott där och så?
Jag brukar inte läsa av hus eller personer, bara de jag får upp bilder av, och jag vet inte om jag kan heller för ingen har gett mig feedback hehe Så detta är bara min känsla av huset som förövrigt ser mysigt och hemtrevligt ut!:)
//Jessica
Det ser dött ut. Ingen aktivitet alls, bara minnen kvar där.
#28 Tyvärr så vet jag inte så mycket om det, men ska försöka ta reda på lite tänkte jag.
~ Anneli ~