Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 2059 ggr
Choklad
0

Fem

Undrar om det är någon som kan  hjälpa mig med vad siffran fem betyder? Jag vet att den betyder frihet , bl.a…jag får den till mig hela tiden..ett tag så kom den till mig ialla möjliga former, för att plötsligt upphöra..nu kommer den tillbaka igen, och nu är jag rådvill…jag vore väldigt tacksam för lite hjälp..

U R us

Mads
0

Jag hade en period när jag hade det tufft där siffran 5 hela tiden kom åter. För mig betydde den att allt ör övergående, det som är jobbigt kommer att till slut försvinna och ljusare tider kommer. Också att man int ska ge upp. Men detta är bara min personliga tolkning. Typ den säger att man ska kämpa & våga tro.

Amor Vincit Omnia

Choklad
0

Ja, det kan stämma på pricken! jag har det jobbigt nu…tack!Gladdå får man väl kämpa lite till då..

U R us

Mads
0

När jag hade det som jobbigast som sagt så kom 5:an heeela tiden och jag fattade ingenting. Men nu vet jag, finn styrkan inom dig och kämpa på så helt plötsligt är det kanske 3:or som för mig nu Flört

Kram

Amor Vincit Omnia

Choklad
0

hehe ja..jag får sikta framåt…mot treornaGlad….bara det att jag känner mig tom på styrka just nu…suck…men varje gång som man får ännu ett bevis på att andarna är med och vill hjälpa, så blir man ändå så himla glad…jag undrar om jag får låna lite styrka av dem?Obestämd

U R us

Mads
0

Det får du, känner att du är omgiven av mer än en energi/ande som stöttar. Kan lägga lite kort i veckan för dig och se om jag kan hitta nåt som kan hjälpa.

Kramar

Amor Vincit Omnia

Choklad
0

O det hade varit jättesnällt! Nu blir jag jätteglad!Glad

U R us

Mads
0

Kan jag hjälpa gör jag det gärna, plockar fram korten när jag är barnledig nästa gång…annars blir de tuggade på Flört

Amor Vincit Omnia

Choklad
0

hhaa ja. det kan jag tro..de barnen de barnen…men han vill ju säkert  bara hjälpa till…Tungan uteFlört

U R us