Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 1715 ggr
Ayena
0

En liten gosse

Äntligen kan jag sätta in bilden här.

Han skulle nämligen få bilden som dopgåva nu i veckan som gick.

Visst är han söt :-)

Mads
0

Ingen bild ju ??

Amor Vincit Omnia

Ayena
0

Just nu går det tydligen inte att lägga in bilder på det vanliga sättet. Jag fick ta den som jag hade lagt in på Teckning, och kopiera, därför blir den inte i full storlek.

maiya
0

Vilken fin teckning Ayena som du har gjort,och en så söt liten pojke.

Kram.

[Pirkkolino]
0

Gilla…….O så söt barn och underbar teckning. Glad

sweethoney
0

*ler* Mmmm, sicken liten goding! Så fint tecknat!!

Kram

Amor vincit omnia

[GunillaF]
0

Gudomligt! Kyss

[Chakra]
0

Vad fint du gjort!

[Jeremina]
0

Otroligt fint och sött! Glad

Ayena
0

Tackar så jättemycket. Efter vad jag fick veta idag så blev dopgåvan väldigt uppskattad, och då blir man ju såååå glad Skrattande

Kvickast
0

Vilken talang du har :) jättefint ju.

Betiz
0

vilken vacker teckning! hur fin som helst!

evaste60
0

Så otroligt gullig!!!!!!

Vilken konstnär du är, verkligen jättefint! Förvånad

Eva

[rore]
0

Såå fin!

Vilken otrolig gåva du har.

Underbar….

Mads
0

Jättefin liten gosse !

Amor Vincit Omnia

Cristine
0

Jättesöt gosse och skicklig artist!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ayena
0

Tackar så mycket för berömsen Kyss

Choklad
0

Du är jätteduktig Ayena, vilken underbar dopgåva! Glad

U R us

Gustav-IV
0

Skitsnyggt TS. Har du använt blyerts? Hur som, riktigt bra gjort. Det enda som stör mig är centreringen, jag vill ha rejält klippt ovanför hans huvud - men så kanske det blir, för jag antar att du inte ger bort en så välgjord teckning utan ram…

PS Du känner säkert till att man ska ha syrafritt osv för att låta den leva så länge som möjligt.

Ayena
0

# 18 - Tack!

Det är blyerts på ritpapper.

Vad gäller centreringen och "luften" över hans huvud så överlåter jag detta till den som ska rama in bilden. Jag levererar arket som det är och skär inte i det.

Gustav-IV
0

#19. Varför inte rama in teckningen? Det finns skapligt billiga ramar på typ IKEA. Ska jag analysera? Du tror inte bilden är värd att hängas upp… Du tror inte din teckning betyder något…

Massor fler anledningar kan finnas, tex att det inte är likt pojken… Men! Teckningen är skitbra, och jag "klappar" inte folk på axeln för att få kompisar eller för att vara snäll, så tro mig :-)

Köp en ram, enkel eller avancerad beroende på din ekonomi, och rama in - det är teckningen absolut värd!

Ayena
0

# 20 - Teckningen är inte i min ägo längre. Den är levererad till beställaren.

Och jag är säker på att den är både inramad och upphängd vid detta laget Flört

Gustav-IV
0

#21. Det blir säkert bra! Jag själv fotograferar, och låter alla ta mina bilder på webben, men jag skulle inte leverera en bild utan ram o så, utan då är jag sjukt noga, och jag tyckte din bild var värd sådan noggrannhet :-)

(är säker på att du vet vad du gör, men en del är osäkra o inte förstår att de gör ett bra jobb, därför mina kommenaterer)

Ayena
0

# 22 - Jo jag förstår ditt tänk, men ska man rama in en bild så ska ramen passa till övriga färger i rummet. Därför låter jag användaren själv stå för inramningen.

Men visst skulle jag själv vilja vara med och påverka Tungan ute

Har du några fina bilder att visa? Du kan pm:a mig!

Gustav-IV
0

#23. Avstår helst då jag vill vara anonym här på ÖN. Men, ser du en snygg bild så tänk att det är jag som gjort den :-)

Mysan59
0

Men jösses så söt! Och vad duktigt du är!

Eija
0

Va go han var Ayena, o så bra ritat av dig som vanligt …. det där var ju en jättebra dopgåva…..kanon….själv har jag bara gett bort  porträtt på personer som själva har fyllt år …..tyvärr inte förevigad på foto, för jag hade ingen kamera på den tiden som man kunde föra över till datorn….

Eija

Ayena
0

Tack alla för berömsen, ni är så goa Kyss

# 26 - Jag ska göra en teckning av min sonson nu i veckan. Men denna ska jag rama in för det blir ju en gåva från mig. Han ville så gärna att jag skulle rita honom. Han är fem år och ska få ett syskon om en dryg vecka, så det är riktigt spännande.

Britt-Marie
0

Åhh, så fin teckning.

Indiania
0

Vilken underbar teckning och vilken fin kille.Du är suverän Gilla!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Ayena
0

Jättemycket tack för era fina ord. Jag blir jätteglad.

Jag har idag beslutat att ägna min tid åt måleri och teckning, samt skriva klart en bok som jag börjat på.

Jag önskar verkligen att jag hade ett rum till som jag kunde använda som arbetsrum. Köket är atelje just nu.

Men jag får väl skicka iväg mina önskningar till Universum, så jag får ett rum att arbeta i.

Indiania
0

Nu blev jag intresserad, undrar vad det är för typ av bok du skriver?

Universum hör våra önskningar men ibland får vi vänta………..

[Spanaren]
0

Så fantastik bild Ayena och jag förstår att den blev väl mottagen :-)

Men du då?!?! Fick du behålla kladden eller … /kram Spanaren

Ayena
0

# 31 - Det är en fiction. Mera vill jag inte avslöja Flört Jag började på boken för lite mer än ett år sedan men plötsligt kändes det så stort och tungt, men nu känner jag att jag verkligen vill ta tag i det där stora och tunga.

# 32 - Tack Glad Jag fick inte behålla någonting mer än en fotobild, som ligger inne på hemsidan som en referens.

madeilene87
0

är det du som tecknat? riktigt fint :) söt bebis var det också :D

Indiania
0

#33 Hoppas du är snäll och talar om när det är dags att köpa boken.Lycka till! Flört

Frejzan
0

Jättefint tecknat. Han ser så go ut lillkladden!

#24 Eller oxå är det mina foton Flört

[Spanaren]
0

Ayena den fotobilden kan du skriva ut eller spara i din egen hårddisk :-) /kram Spanaren

Ayena
0

# 34 - Ja det är jag som tecknat, tack :-)

# 35 - Ni kommer inte slippa undan ;-)

# 37 - Den ligger redan på hårddisken tillsammans med alla mina andra teckningar och målningar. Ska bara bli färdig till att spara ner dem en vacker dag så att jag har kopior.

JILE
0

Ja vilken fin dopgåva de måste ha blivit jätteglada :-) så söt liten gosse.

Kram Jile