Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1033 ggr
[TotemoOmoshiroi]
0

Bye Bye

Jag har inget intresse för den här sidan längre, och tänker nu avregistrera mig. För andra, och förmodligen sista gången. ( man vet ju aldrig… )

Jag kommer framöver utvecklas inom andlighet och healing av ett mycket skickligt medium, upplärd av självaste Terry Evans, som sökte upp mig, såg mina gåvor och vill träna mig så pass att även jag en dag kan skippa titeln " Medial" och gå över till " Medium".

Jag har tagit åt mig av era erfarenheter och tips, och tackar för dom,
Men det känns inte som jag "hör hemma" här längre, och mina inlägg väcker ingen uppmärksamhet, så hela poängen att vara medlem är bortblåst för mig.

Unfinshed__Sad_Neko_Chibi_by_faynta.jpg chibi sauke emo image by XXninja_loganXX

Så, TotemoOmoshiroi , Aka "T.O " säger för sista gången " Sayonara "

**Är det någon som vill nå mig, kan ni alltid mejla!
**Ohyeah_right@hotmail.com

molly57
0

Inte vet jag om mina inlägg väcker några större uppmärksamhet heller.Men för min del söker jag inte det heller..

Inget formun har alla svar.Dom har man oftas själva. Önskar dig alla lycka, att söka din egna sanning..

chik
0

ToteMo..

Du ger ju så himla mycket..Tycker jag.

Du kan la vara kvar o gå in när det är något intresant..

Ockej!! Tant Lena…..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Mysan59
0

Önskar dig lycka till med din andliga utveckling tillsammans med Terry Evans! Inte dåligt…Glad

Ha det så bra.

[stblues35]
0

Tare lugnt TO och ha det super fint!

Kvickast
0

Vad synd att du slutar :(, kan du inte bara göra ett uppehåll ett tag och komma tillbaka sedan?

Hare bra, hoppas att du stannar.

Britt-Marie
0

Önskar dig lycka till. Hoppas du tittar hit någon gång ibland alla fall.

Elisabeth-J
0

Jag önskar dig all lycka till på din väg och du vet att du finns i mina tankar! Tråkigt att du känner att du inte tillför något här för det gör du!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus