Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 1329 ggr
pernillaa
0

Vad är kanalisering?

Hej

Jag undrar vad man gör när man kanaliserar?

När man läser av foton, kanaliserar man då? Hur gör man för att kanalisera?

Idag läste jag av en bild på ett hus och fick fram namnet erik trots att jag aldrig sa det men namnet stämde. Och det kom till mig på ett sätt så jag trodde att jag hittade på det själv för det bara plötsligt ploppade upp. Jag behövde inte leta mig in på ett spår utan det bara pluppade upp som sagt. Är det så ni andra upplever det också?

Hur vet man skillnad på fantasi och riktig info när det kommer till en i huvudet sådär?

Kram // en som vill lära sig

Ha en bra dag! // Pernilla

chik
0

Ja du!! jag sökte på ordet Kanalisering. O det stod att man uppnaupp sig till andevärden.

O det var ju inte så mycket hjälp.För dig. Hoppas att det kommer någon som vet mer, O kan ge ett bra svar.

Lena.P är jag i verkliga livet.

pernillaa
0

Tack för att du försökte i alla fall! =)

Kram

Mysan59
0

"Den person som kanaliserar är en kanal till dem på andra sidan (bortgångna anhöriga och bekanta). Med träning lär man sig att tolka budskapen. Detta är det ursprungsspråk vi hade en gång för länge sedan, innan vi lärde oss att prata med ord. Vi mediala påstår att alla har den förmågan, det handlar om att använda den.

Kanalisering är ett fantastiskt redskap och väldigt kärleksfullt. Det "vanligaste" sättet att kanalisera är att tolka bilder som man ser. Den tekniken fordrar mycket koncentration och mycket träning."

Jag tog lite text härifrån

Choklad
0

Sådär händer det med mig också när jag ska försöka avläsa en bild eller något annat, ( personer blir jag lite rädd för att avläsa) men hus och liknande är kul. Det är väl en sorts  tankeläsning också? Jag vill testa föremål, men jag kan inte känna eller se något då, det gör liksom bara ont i den handen som jag håller det i…

U R us

pernillaa
0

Hm…mysko att det gör ont i handen då.

Choklad
0

Det var mycket intressant att läsa, då  kanaliserar vi ganska mycket härinne då…visste inte att det var så pass vanligt. Men kul iallafall när man läser av bilderGlad

U R us

pernillaa
0

Tack förresten Mysan! =)