Någon förklaring?
Jag är inte så insatt i det här så jag vet inte, men av min egen erfarenhet är att jag och några kompisar var till ett ställe där det sägs att det spökar och så hände detta, jag har ett kors på mitt halsband medans vi åkte dit så fick ja en sån stark känsla av att jag skulle ta av mig det så då gjorde ja det, sen när vi kom dit så gick runt och kolla och kände lite saker här och där och så. Sen skulle vi åka då var det som om nån sa till mig att ja skulle gå till bron för hon ville berätta nått för mig, så jag gick själv till bron och ställde mig, då såg jag som henne framför mig fast ändå inte hur hon ställde sig på bro räcket och var på väg att hoppa och precis när hon var på väg att hoppa så kommer min kompis springande och ropar att vi ska åka nu. Sen åkte vi, jag körde. Men det som är det sjuka är att jag vaknade upp hos honom att han skakade i mig och sa att jag måste vakna upp ur det här och så höll han på i säkert tio min en kvart, sen vaknade ja upp. Senare när jag hade blivit lite normal så berättade han att anledningen till att han hade kommit och ropat på mig när jag stod där vid bron var att jag stod på broräcket och var på väg över, och jag har inget minne överhuvudtaget om jag stått på broräcket, och ja minns ingen på hela vägen hem, och ja körde som sagt och det är nån mil ifrån där jag bor, och när han hade skakat i mig i sängen det var för att jag hade legat och med ögononen helt öppna men det var bara ögonvitan som syntes, och att jag hade legat och fått andningsstillestånd en längre tid och under tiden när han skakat i mig så jag började andas igen så hade jag mumlat saker och sen fått andningsstillestånd igen, och detta minns ja inte heller, minns bara sista gången han skakade i mig så att ja "vaknade" ur det där. Vet inte vad som hände med mig den kvällen men läskigt var det iallafall.
Någon som kanske vet vad som hände? om jag frågar folk i min närvaro så tycker dom att ja är dum och bara hittat på allt men det har ja inte, och andra i närvaron som tror mig tror att blev besatt av en Poltergeist. Tänkte om det kanske är någon som är lite mer isatt i sånt här som kanske kan berätta vad den tror