Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 1893 ggr
Aries83
0

Kroppslig orgasm ?

igårnatt hände nog det konstigaste, jag blev ett vitt ljus!!!! och ju fortare jag började andas desto starkare blev jag detta ljus!!!!!

Va F*N va det????

Då hade jag redan vaknat massor med gånger redan , så nu skulle jag försöka somna om igen.  Och då hände detta!! Jag vet inte om jag drömde eller vad fasiken det annars var! men jag låg ju i min säng och jag hade ögonen halvöppna, men vet inte om jag var vaken eller ej.

Det här kommer låta heeeeeelt sjukt nu, men jag vill beskriva detta som en sorts kroppslig orgasm (inte sexuell).

Jag vet att detta låter så sinnesjukt… men det är vad jag upplevde.

[marion69]
0

Jag tror du kom i kontakt med "den kosmiska kraften", som jag kallar för Gud.

Det händer ibland i vaket tillstånd när jag ber till Gud, eller till och med när jag sover. Det känns som om man blir "uppblåst som en ballong" av guds kraft på nåt sätt. 

Ibland känner man bara kraften eller ser ljuset, eller båda två. Det där kan vara personligt.

Nu pratar jag utifrån personlig upplevelse och jag har hört av andra bekanta till mig, som upplevt samma sak.

Det är en förunderlig och härlig känsla! Glad

Crowone
0

Det sistnämnda är en sk "spontan orgasm".

Har själv råkat ut för det och det är precis som du kallade det, inte sexuellt, fast det är en orgasm. Tyder på att du är i god form i kroppen.

Men det första vet inte jag då jag inte varit med om detta själv med vitt ljus.

Jag somnar på 2 röda då jag lagt huvudet på kudden, men däremot har jag fått kontakt med andra sidan då jag legat i nån slags mittimellandröm och vakenhet. Alltså fortfarande sovit men varit fullt medveten.

Våga tillåta dig att se det vita ljuset och se om det "händer" nåt mer….spännande ju!

Mvh Crowone

Choklad
0

Jag har också upplevt detta några gånger, men då i samband med att jag har nått en högre "nivå" eller när jag har lärt mer om andliga saker…det känns underbart, finns inget som kan jämföras med det, som om ljuset fyller upp ens själ och kropp så mycket att man ska sprängas av kärlek! Eller så kanske är det en ängel som ger en kraft och kärlek? Jag tror nog mer på det….attt ens skyddsängel kommer till en och ger healing och kärlek…det är just så det känns för migGlad

U R us

Aries83
0

Till choklad:

Tack söta du, jag väljer också att se på det så. Att man fylls med något underbart, trots att det var lite ovanligt att uppleva det. =)

Jag mår så bra av att du förstod och kunde sätta ord på vad jag med ansåg mig uppleva.

tack snälla du.

Vill även säga tack till er andra som delade mer av era egna upplevelser, det gör en mindre rädd! Och mer nyfiken. Jag är inte ensam om detta iaf =) 

Tack sötisar! 

Stor Kram!

Choklad
0

du behöver inte vara rädd det minsta…kram till dig!Glad

U R us

[outgrundlig]
0

Jaa, vad det nu än är så är det härligt att höra andra berätta liknande som jag upplevt det.Glad