Fågel med budskap
Jag har hört mycket om just fåglar som kommer med budskap.
När min pappa just hade dött och vi var på väg ut till bilen, då såg vi en talgoxe som satt på vår bils mast. Att det just var en talgoxe var fascinerande. Min pappa fick ofta höra hur fin han var i färgen gult och talgoxen är ju också gul.
Efteråt har jag vid ett flertal tillfällen sett en ensam talgoxe. Den brukar kvittrar nåt enormt när jag närmar mig den. Jag är helt övertygad om att det är min pappa som vill visa att han har det bra nu när han slipper sin svåra sjukdom.
Jag vill i alla fall tro att det är han!
Jag tror som du
#0 #1 Jag tror som ni. 
Självklart e det så
känns ju änna in i benmärgen…..

jag tror med så. jag har upp left fågel med budskap.
det va med en talgoxe jag såg.

Jag tror som du. Jag har själv varit med om flera såna här tillfällen, då fåglar kommit i min närhet och jag har sett det som ett bud från någon av mina kära på andra sidan.
Jag vet att då min far ännu var i livet och min mamma nyligen gått bort. Mina föräldar bodde på ett Sjukhem de sista åren, men min far var helt klar i huvudet. Han berättade för mig en gång då jag kom till honom om hur han bett om att min mamma skulle komma för att ge honom ett Tecken. Han hade suttit på sitt rum och gråtit. Men hon kom inte sa han. Så var han tvungen att gå ut på toan en sväng. Och när han kommer in på sitt rum tillbaka, så sitter just en talgoxe på hans sänglampa. Han hade bara en liten glipa öppet i sitt fönster. Han kunde ta talgoxen i sin hand. Han hade struket den försiktigt över huvudet och pratat till den lite och så hade han släppt ut den. Jag sa till min far, att där hade han ett Tecken om något, från mamma att hon hade det bra där på andra sidan. Nu är även min far borta, men jag har haft upplevelser även efter hans bortgång. En gång då min sambo och jag var ute och gick, så fick vi se en Kungsfågel i en häck, har aldrig set en sådan fågel förut. Den hoppade framför oss en lång stund, eller bara satt och tittade på oss. Den var så orädd att jag hade kunnat sträckt ut handen för att tagit den. Det var en fantastisk upplevele och jag kände direkt att detta är ett Tecken från min käre pappa. Läste sedan om Kungsfåglar, att de ofta håller sig högt upp i barrträd och är rätt skygga av sig. Det kunde jag då inte säga om denna Kungsfågeln. Jag har fler minnen av fåglar. Men får berätta mer om det en annan gång. Väldigt starka minnen och stor känsla av mina kära från andra sidan sänt bud med fågel.
Jag är oxå till hundra säker på att det är ett budskap från din far, jag har med fått ett budskap från min bror via en fågel, fast det var en sädesärla…..så du har så rätt, man känner det i hjärtat…
Jag tror också det är en fågel med budskap från någon på andra sidan. Häftigt tycker jag :-)