Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1538 ggr
linneru
0

En gubbe?=)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon mer som ser ett ansikte i bilden? Har ringat in. Eller har min fantasi skenat i väg? *fniss*

linneru
0

ser att man måste förstora bilden för att ens se ringen. Hoppas inte det är något problem.

Hyperaktiv
0

jag ser inte vart du har ringat in, men jag ser en gubbe… aldeles till vänster om huset, bakom vedstapeln

linneru
0

De e allt till vänster som du berättar. Man måste förstora bilden för att se tydligt,tänkte tyvärr inte på de när ja la upp den. Men tyckte förut att jag såg flera ansikten på bilden… ett brevid gubben och sedan ett lite längre ner i vedhögen!

mona43
0

Ser en gubbe där jag också, tycker det ser ut som en hund eller kanske annat djur också Glad

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Lilj-an
0

Ser en man, han har en grön jägarmössa på sig..Glad

Sviskon
0

jaha, då var det samma visa igen. är det inte Orber så är det gubbar och kärringar eller något annat.. Och ju senare på kvällen desto mer ser folk i bilden.. Kan det bero på ökade mängden intaget?? Flört

linneru
0

#5 Det är den gubben jag också ser =) Men tror att de finns fler ansikten där,man ser när man förstorar bilden ännu mer!

linneru
0

#4 kanske nån längre tillbaks här har haft hund,kanske är den ser =) Jag ser bara gubben + några andra ansikten.

linneru
0

#6 Kom tillbaks när du druckit lite mer då,sviskon..kanske du också ser ett å annat ;) *fniss*

[outgrundlig]
0

Sviskon siten är ju inte aktiverad, e han ett spöke eller?

Vem bryr sig…..inte jag.

Kan vi inte alla seriösa ta som regel, att de som inte aktiverat sig och skrivit seriöst, att vi då seriörsa inte besvara dessa inlägg/trådar. Det kommer at bespara oss en massa onödiga svar/kommentarer. Jag refererar till Hellas goa svar om detta i annan tråd, med att inte bry sig om dessa svar. Och det är helt rätt. Fast jag vet nu att jag gör helt fel som tar upp detta men det är för att att jag vill poängtera det än en gång så som Hellas gjorde.

Vargflickan
0

Har stugan skorsten?

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

linneru
0

#11 Nej,stugan har ingen skorsten!

sandra1977
0

det absolut bästa är att ignorera såna tramsiga inlägg som sviskon gör..inte kommentera,inte bjuda upp till diskussion,nonschalera bara, så slutar förhoppningsvis trollen att jävlas!!

sandra1977
0

#9 HAHAHAHA!!bra svarat linneru.

Sviskon
0

ja hahahaha braaaa  

Vargflickan
0

Om man förstorar bilden och kollar på stugans högra sida, uppe på taket där trädets grenar delar sig så ser det ut som om någon står där. Därför undrade jag om stugan hade skorsten :P

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

linneru
0

#16 Aha, det har inte jag sett.. måste kolla om ja också ser nån på taket =)

Beskmedicin
0

Hur mycket jag än tittar så kan jag absolut inte se någon gubbe..

[Pirkkolino]
0

Jag ser inte heller någon gubbe…försökt, men nix. Obestämd

rabbitlove
0

jag ser en liten gubbe vid ved högen och en till högger på taket jätte rysligt uuhhh

linneru
0

Det är jätte svårt att se "gubben" utan att förstora bilden lite. För det blir så litet eftersom kortet är taget på ganska långt håll!

[Susannaa]
0

jag har förstorat bilden men ser  inte där du ringat in endå . :P

linneru
0

#22 de va konstigt!