Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 803 ggr
[Hellas]
0

Godmorgon 21/5

Godmorgon på er!

Idag ska jag bre tusentals smörgåsar till Vänern runt, det brukar gå som en dans med många skratt.

Vädret är ännu mulet, jag hoppas på att det spricker upp så småningom.

sweethoney
0

God morgon allihop!

Här ska städas idag, barnen har lovat att städa sina rum (jojo, man får väl se hur det går med det…) och jag ska putsa fönster. Sen bakar vi nog en god kaka att fika på när det är klart. Glad

Ha en skön dag!

Kram

Amor vincit omnia

Jennie-S
0

God morgon!

Här blir det till att åka till stugan över helgen, allt är färdig packat så nu väntar jag bara på att pappa ska ringa o säga att han också är klar.. ska bli skönt att komma dit och ta det lugnt, kanske ta en öl eller två och sen lite bastu på kvällarna Glad

Önskar er en trevlig helg!

Kram

Happyspirit
0

GodmorgonSkrattande

Jag har också en ledig dag idag, hade hoppats på sol men den lyser med sin frånvaro. Min plan i går kväll var att ligga ute i solstolen och grilla mig lite det hade varit såååå skönt. Men Elinor kommer idag och det ska bli mysigt. Vi får ta oss ut i skogen i stället på en långtur och sen ska vi fixa god mat och njuta av den.

Önskar er alla en skön dag!

Tara
0

Godmorgon från ett litet grått  Jämtland. Tänker fortsätta fixa husbilen så vi kan ta oss en tur i helgen.

Ha en underbar dag!

rockygubben
0

Godmorgon,ska ta mig en tur med moppen och ta kameran med.Hoppas på fina bilder.Ha en bra dag!

Elisabeth-J
0

God morgon!

Här har det regnat inatt, redan igår hade jag hoppats på åska för det är kvalmit i luften men inte har det åskat än, så jag hoppas att det antingen blir rejäl åska eller att solen kikar fram. Idag ska här fortsätta målas och stolarna få nytt tyg. Om vädret tillåter så ska vi grilla något gott till middag.

Önskar alla en fin dag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

kali
0

God morgon!

Här skiner solen och det riktigt skönt ute.Åskvädret som låg här igår rensade luften känns det som.

Tänkte tillbringa dagen i garaget för att slipa bort färgen på ett bord, blir nog några svängar i trädgården.

Ha en trevlig dag!

[kvasthilda1972]
0

God morgon alla vänner!!!!

Igår fick vi smaka på det första åskvädret!

Idag är det lite mulet…. Ha en härlig dag!!!!

stina63
0

God morgon

En jättefin dag idag solen skiner och fåglarna kvittrar.

Ha en skön helgdag

kram tina

squaw
0

God förmidag!

Här är det mulet och grått
Igår fick vi åska så härligt med busväder
allt luktar så gott efter och alla färger får en ny
nyans….

ni får ha en skön och solig dag

Kram Squaw

Tatsu
0

God förmiddag allesammans!

Här skiner solen fast det hänger tunga mörka moln i luften.Igår em var det ett rejält busväder här, åska störtregn och hagel. Åskan slog ner i närheten för strömmen gick, macken blev helt utslagen ingenting funkade, inte bensinpumpar kortläsare eller annat elektriskt. Vi är ganska sårbara om strömmen försvinner.
Det var länge sedan vi hade ett sådant åskväder och det gick fram och tillbaka hela kvällen. Gammelvovven tyckte inte alls det var roligt i(dag fyller han 12 år.) Det skulle visst bli regn och åska idag också.Men det grönskar väldigt fint och luktar fräscht ute.

Är ledig ifrån jobbet men sitter hemma och renskriver inventeringen,annars blir det en lugn dag.

Tatsu

Marina2
0

Hejsan! Här i Skummeslöv skiner solen. Skogsrundan var ljuvlig. Har jobbat lite men ska nu lägga mig och sola o läsa. Önskar er alla en underbar dag.

Indigo
0

God dag..

Här skiner solen mellan varven, ska inte bli så mycket gjort här idag.. Enbart återhämta krafterna