OT - Tredje ögat!
Nu har jag öppnat mitt tredje öga 
Tyvärr ser jag så dåligt, får väl sätta på mig glasögon, eller kanske solglasögon eftersom det sitter på insidan av låret
. Sen får jag väl gå med shorts året om.
(Ska tillägga att det är x antal blåmärken på samma ställe, jobbat med rivning och bortfraktande av ett uthus)
fniss! Vad rolig du är…
Alma

Hihihi …. Ja,det ser verkligen ut som ett öga 
Ja visst. Inte redigerat heller. Man kan se pupill, iris, ögonvitan och ögonfransar. Även ögonvrån syns. Helt klart ett öga
Kanske det är en tår som hänger vid undre kanten.
Ledsen för att den inte kan se något.

*S* Den var kul Läcker blåmärke.
Frejzan!!Ett klart fall av tredje ögat..
Fast jag har läst att det skall sitta mitt i mellan ögonen. Men va tusan! huvudsaken är att man har det..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Häftigt!
Tänk om du skulle tatuera in ett öga där!

När vi talar om tredje ögat…. så kom jag ihåg en sak.
När jag tatuerade pannan så satte jag symbolen uppe på pannan en bit under hårfästet. Efter det vandrade mitt tredje öga/sinne/chakra eller vad det nu skall kallas för, upp till där tatueringen är.
Ett tag var öppningen lika stor som dess ursprungliga plats och hela vägen till där den nu är.
Kan berätta att flyttan var faktiskt inte bara behaglig. Det kliade väligt mycket, kittlade och ibland till och med smärtade.
Kul att det ser ut som ett öga och märkligt för jag fick förra veckan ett precis likadant på utsidan av mitt högra lår när jag satt mig på vår trasiga brygga…..kan tyvärr inte ta ett kort och visa för det har bleknat bort….
Mitt har oxå nästan bleknat bort nu. Mycket märkligt att vi båda fått ögon ;o?