Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 826 ggr
zofie84
0

vad händer i rummet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har känt av en del aktivitet i detta rum. är det någon som kan hjälpa mig och berätta om det är någon som vill komma i kontakt med mig från andra sidan.

kram på er

Elisabeth-J
0

Jag tycker att du ska försöka känna in själv, om du känner en närvaro så försök att få en bild eller en känsla av vem det är och lita på det du upplever, du kan även fråga vad denne vill säga dig. Vi har ju också våra guider med oss och även deras närvaro kan man känna av väldigt starkt ibland.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

syren59
0

Jag vet inte om jag kan det här men i den stora orben ovanför bordet så ser jag en kvinna med långt ljust hår och stora lockar, det ser ut som om hon har en vit morgonrock på sig och hon håller något i handen. Det kanske är inbillning men det är vad jag ser.

[erkkidotter]
0

Jag känner nåt som har med sjukdom att göra nån som är allvarligt sjuk har legat i detta rummet, jag tror det är en kvinna.

zofie84
0

okej. tack för svaret! har svårt att komma på vem det kan vara som har varit sjuk. vi som bor i huset har själva byggt rummet så i så fall kanske det är någon av oss som är sjuka???

Asp-design
0

Ser ett barn på höger sida som tittar uppåt mot vänster. en flicka

Felicula
0

Är det någon som drar i byrålådorna?

zofie84
0

jag har inte märkt att det är någon som drar i lådorna. men det där med barnet låter intressant kan du berätta mer?

Asp-design
0

Jag ser de längst ner vid klockradion, tycker hon ser blond ut, är heelt ny på att se bilder på detta sätt men har varit synsk sen liten och ser mkt saker irl.

men barnet som ja ser är blond, kort så runt 3-4 tror ja, tror hon bevakar de som händer i rummet och är lite tillbaka.

De två orberna är runt henne, kanske hon busar runt i rummet för att ha ngn att leka med. men hon ser ut att vara ensam

Lillewe
0

ovanför klockradion ser man nånting, en tjej som bär ett rött linne…

Mysan59
0

#8 Ser också den flickan, blond med typ pagefrisyr, ovanför klockradion….

Free-spirit-minded
0

Rummet känns kallt, som någon är deprimerad

Asp-design
0

de är hon ja menar :)

linneru
0

Jag ser också en flicka.. fast jag tycker hon har en vit skjorta med krage & en röd "väst" över. är ganska ny på det här m bilder, men det e iaf vad ja ser :)