ESC 2009
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Helt off topic. Men måste ändå höra om det var någon som såg kvalet igår?
Får mardrömmar om att behöva se programledarna igen på lördag. Det var det märkligaste jag sätt på länge. Fascinerande men märkligt. Ett roligt späktakel minsann. 
Malena gjorde ett proffisionellt upträdande!
Ett bidrag som hänger kvar är Bulgariens låt. Falskt både här och där. Men tycker mig se mycket hjärta i bidraget. Mer än man kan säga om många av de andra bidragen. <3 Sen tycker jag nog inte att den skulle kvalat vidare. (Vilket den inte gjorde.) Den får mig i alla fall att små le. Inte på ett hånfullt sätt utan mer för att killen kör på och gör sin grej. Charmigt men för den skullen inte speciellt vackert.
Vad tycker ni? =)
Bifogar orginal videon istället för jag måste säga att framträdandet i esc var nog det falskaste jag någonsin hört. Detta låter bättre! :)
Hahaha, jag håller med dig. Det var lite 70-tal över det hela…
Dom enda låtarna som var bra, var Sveriges och Islands… tycker jag alltså. 

#0 Maffig video om inte annat…….. 
Amor vincit omnia
Man kunde ju tro programledarna var siamesiska tvillingar…
Annar tycker jag inte det var några speciellt bra låtar.
#1 Ja Island kan jag hålla med om var bra! Kul att de gick vidare! :)
#2 Eller hur!
#3 Hihi ja det har du helt rätt i! 
Men vad var det med deras frisyrer?? Nog för att det finns hårfön men nån måtta får det väl ändå va!

#4 Men visst kändes frisyrerna lite "viva la 80's" 
Vi garvade en del åt programledarna och deras taskiga engelska här i går…. elakt, men kul!
Och ena bidraget sjöngs ju av Adam Alsings dubbelgångare, fast med helhysterisk frilla!! *asg*
Amor vincit omnia
#5 Haha ja det var riktig revival av 80-talet.
Adam Alsing har tydligen många strängar på sin lyra. 
Jag har inte sett alla kandidater och jag brukar inte vilja se eller höra dem före finalen.
Men man kan inte undgå att höra en del låtar på radion, så Norges bidrag har snurrat i mitt huvud i flera dagar.