Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 3041 ggr
[marion69]
0

Dörrklockan ringer

Vid flera tillfällen har min dörrklocka ringt.. en sån där som låter "pling plong"…. men ingen har varit där!

Det hände senast idag, därför tänkte jag att jag tar upp det nu. Det var ett tag innan idag som det hände, men det har nog hänt cirka 4-5 gånger.

Varje gång jag har rusat till dörren och tittat i kikhålet… men ingen där.

Det kan inte varit busungar, för då skulle jag ha hört ifall någon gick i min portingång, för jag har en egen portingång där man väldigt tydligt hör om någon går in  och ut.

Det verkar som om någon vill ha uppmärksamhet från andra sidan`?

[mia-38]
0

Hej.

Jag hade samma problem med min ringklocka. Den kunde ringa mitt i nätterna. Läskigt.
Till slut blev jag trött på det och skruvade ur så den inte kunde ringa längre. Då knackade det på rutan istället. Eller i väggarna. *suck*

xinluo
0

Skrattande Ja det finns ju fler sätt att förmedla sig.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

mayolica
0

Det har jag varit med om oxå,efter att min dåvarande sambo gick över så började det ringa på dörren och tavlor som for i golvet och en massa annat konstigt.

#0 Jag tror att det kansk kan vara någon som vill säga något,eller bara försöka visa att dom finns.

~ mayolica ~

lenjon1
0

Varför inte ta reda på vad de vill. De gör ju massor för att påkalla vår uppmärksamhet. Jag hade blivit nyfiken.Glad

Kram

Lena

[marion69]
0

Jag är nyfiken  Tungan ute jag har inte provat få kontakt, men jag tror att det kan vara min pojkvän som gått över, men då kanske han bara vill säga att han e här.

Men jag kan prova att be den personen tala till mig i mina drömmar. Så får jag nog bäst kontakt.

Jag skriver imorgon ifall jag var med om något under natten.