Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 2341 ggr
loreena
0

massor av djur..

loreena
0

Hm.. det blev lite fel. Hann inte skriva nåt mer innan jag tryckte iväg rubriken..

Så här hade jag tänkt skriva:

Hej

jag undrar om någon är intresserad av att tyda drömmarna som jag hade i natt. Tyckte inte i drömstadioet att det var särskilt konstigt men nu i efterthand har jag reagerat på hur många djur jag drömde om på en och samma natt..

först drömde jag att jag var ut i skogen med min tre åriga flicka. jag hade i bakhuvudet att min man sagt åt mig att han sett något märkligt där och att jag gått för att se vad det var. Något med en död räv. Mitt i allt såg jag att det låg en räv i en trädklyka på en stor tall. Den var nästan lika stor som en vuxen människa. Den låg stilla och verkade död. men den var inte ensam. Först då upptäckte jag järven.. (jag tyckte det var en järv i drömmen men nog såg det mer ut som en stor brun björn..) Upptäckten gjorde mig medveten om att min lilla dotter inte längre stod vid min sida och jag hörde att hon befann sig längre bort i skogen. jag vågade inte ropa åt henne att hastigt springa hem för jag var rädd att "järven" då skulle anfalla oss. (den hade ännu inte sett oss)Sen minns jag inte mycket mer än att jag konstaterade att rävens bröstkorg rörde sig och att han inte alls var död utan bara sov..

senare på natten drömde jag om ett vattendrag och att det var massor av fiskar där. Laxar och sikar som emellanåt hoppade upp ovanför vattenytan och ibland landade på torra land. Det var is och bara små hål som fiskarna måste hitta ner i igen då det skulle ner i vattnet igen. det var min man och jag som stod och bevittnade det här och han sa att den stora gäddan kommer att äta upp alla de andra. då först lade jag märke till den enormt stora gäddan. plötsligt började gäddan att ändras. den fick ben och tog sig upp på land och började förfölja oss.. (snacka om konstiga drömmar.. de börjar låta ännu knäppare nu när jag skriver ner dem..) Hela tiden muterade den här gäddan och till slut såg den ut som en dinosaurie med betar.. och det var min man den jagade.. Plötsligt var det djuret borta och vi befann oss vid vår sommarstuga, men då blev min man utsatt för en jordgeting som satt fast i hans nacke och sög blod.. (jag vet nog att getingar inte suger blod :)Hann tänka innan jag vaknade att vad konstigt att min man är så utsatt hela tiden av alla djur och inte jag. Har ett vagt minne att han attakerades av några andra djur oxå men de har jag glömt..

Skulle vara glad om någon har tid att ge sin tolkning av drömmen.

Tack på förhand och ha en bra dag

chik
0

Ha en bra dag själv.

En intresant läsning. Får vi hoppas att det kommer någon som är insatt i drömar..

Jag kan inte tyda drömmar.Men det är intresant läsning.

Lena.P är jag i verkliga livet.

loreena
0

Tack. Jo hoppas någon har några ideer på vad det kan betyda.. Tycker själv om att tyda andras drömmar men det är svårare då det kommer till ens egna.