Paradis dröm!
Behöver hjälp att tolka min dröm…
Jag drömde att jag var på "semester". Stället liknade rena paradiset…Fantastisk himelblå hav, med ritmiska vågor…Plåtsligt började jag klättra upp på en hög grön bergklippa och det gick jättebra utan några problem…sedan kom jag in i en gotta som var grön inne…kom ut och började klättra igen…
Sedan stog jag på klippan och tittade på havet…lite senare satt jag på en restaurang med en gammal vän till mig som jag vet inte änns om han lever…
Det är det jag kommer ihåg just nu…
Tackasm om någon kan tolka drömen..Jag brukar drömma om saker som händer inom kort tid och sällan att jag drömmer något så vackert och lungt..
Grundning styrka
Frid och kärlek
ditt liv är i en lugn och bra rytm
en port till ditt inre urgammal visdom självets inre visdom
växande fruktsam
näring energi vänskap
Du har börjat en resa in i ditt undermedvatnas djupa grotta, där du kommer att finna urgammal visdom. Du har stor kraft och du är stark.
Du är grundad, och du arbetar i frid och kärlek, här finns fruktsamhet och växande, du får energi från det gamla, välkända.
U R us
Tusen tack för din tolkning…fast mitt liv är rena störmen…sista 17 år har jag inte haft varken bra rytm eller lugn…
Hmm jaha..hehe men du kanske behöver lugn då? eller så är du på väg in i ett lugn…in ett annorlunda liv….det kanske kommer någon som har en bättre tolkning?
Försök att känna efter hur din dröm kändes…du klättrar ju uppåt det betyder att du kommer att få det bättre
U R us