återkommande plats
Jag har en plats i mina drömmar som är återkommande, det är en uppförsbacke med en hög stenmur på vänster sida…sista drömmen så fick jag dock en genväg så att jag slapp att gå så mycket uppför..nån som har en ide´?
En annan fråga…jag är oftast medveten i mina drömmar och tänker tex. att jag ska berätta det och det för min man när jag vaknar i drömmen…varför kan man undra?!
Kul med uppslag
Att gå i uppförsbacke kan symbolisera att det är en del "uppför"/jobbigt i ditt liv just nu. Om du hittar en genväg så kan det vara att du kan göra det mindre jobbigt.
jag tolkar det som att du försöker slippa undan problemet…att gå uppför betyder också att du närmar dig en "frekvenshöjning" en högre energi …du blir mera medveten om du tar dig uppför backen, men du vill hellre ta en genväg…
du kanske behöver ta en vilopaus för att komma upp i energinivån?
Jag tror att du bara helt enkelt vill dela dina upplevelser med din man..
U R us
Hejsan !
De drömmar du beskrev där du är medveten om att du drömmer kallas klardrömmar. Jag har också haft dem vid ett flertal tillfällen. Det är ganska kul faktiskt , jag kan drömma att jag tänker detta är ändå en dröm så nu kan jag passa på att flyga ex. Plötsligt styr jag min dröm som en reggisör och bestämmer handlingen i drömmen.
Jag har en hel del erfarenhet av återkommande drömmar jag tror drömmarna de slutar när allt är färdigt så att säga. men lägg märke till om de ändrar sig på något sätt för det kan vara en vägvisning
Kramiz Erkkidotter