Höjden av fräckhet:-(
Fy för tjuvar och banditer!
Det ska börjas i tid de som brottslingar ska bli - ja vad säger man då min avlidna systers man - kommer hem efter en resa och finner huset skövlat och förstört.
Mopeder har synts till i lördags- så unga må de ha varit! bla stal dom kameror - där de sista bilderna fans på min syster innan hon dog - även en hårdisk där övriga bilder fanns, och hennes smycken (inte alla tack o lov):-( Troligen kännde dessa ungdommar till att huset stog tomt - man blir bedrövad
Så har ni ungdommar som kommit över en finare kamera eller två eller hårdisk eller nya smycken och de bor i tyresö - hör gärna av er till mig då - det är troligen stöldgods!
en väldigt allvarlig Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Vet inte vad man kan säga, det finns inget försvar. Som enda tröst bara, en dag kommer de att få mångfalt tillbaka vad de gjort.
Vilken besvikelse det måste ha varit! Fy o skam för såna människor!
många kramar
millam
Så tråkigt Jane med allt som händer. Och att de just drar iväg med systerns foton och smycken är det värsta.Det finns ingen respekt för något. Små giriga glin som trampar på andras känslor.
Tröstkramar från
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jane!!Vet inte vad jag skall säga..Fick man tag i dom så …..
Lena.P är jag i verkliga livet.

Jag hoppas att sakerna kommer tillrätta snart. Det är fruktansvärt jobbigt när man blir av med foton. För några år sen blev min laptop stulen och där fanns ju alla foton och det var foton som inte fick komma ut till allmänheten bl.a. Ännu en påminnelse om att man bör spara sina foton på skivor eller i usb-minne. Jag hade inte gjort det med alla mina bilder och jag saknar väldigt många av dom fortfarande.
Kramar!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Inte roligt med vare sig själva intrånget eller att förlora alla bilderna. Usch vad tråkigt
Din svåger kanske kan göra en efterlysning i lokatidingen. Det finns ofta människor runt förövarna som vet vad de håller på med som kanske kan påverka dem att lämna tillbaka grejerna.
Kram Åsa

Mycket tråkigt. Hemskt att bli utsatt för något sådant. Hade själv inbrott i bilen en gång, efter det skaffade jag inbrottslarm till huset. Man blir rädd ändå när inbrott sker i närheten ibland.

så hemskt
hoppas verkligen polisen får tag på dom och att ni får tillbaka era saker! kram
Jag beklagar och känner för dig och din svåger men kanske om polisen är ihärdig så kommer bilderna tillbaka i alla fall…kram Jeremina! 

Tack alla för erat stöd - ja vi får hoppas det kommer tillbaka!
Tack för tippset med lokaltidningen:-) och backupper på datorerna!
Kram Jane
just sådant gör ilsken bara jag hör det. Mne tyvärr hör det till undomars liv ibland. Sänder dig Jane lite kraft.
kramisar Egge
Näää Jane! Vad man blir ledsen o frusterad när man läser sådant…förstår att detta gör så ont i själen när det även drabbar en person som just har det så jobbigt ändå….
Jag tror oxå på just det utrycket; Goes around, comes around…
Men samtidigt vad hjälper det just nu……
Jag sänder oxå massor av tröstekramar till dig Jane och din systers man…
Kram/Eija

Usch vad tråkigt att höra Jane! Hoppas att sakerna kommer tillrätta!
Jag håller även tummarna för att det inte är ungdomar, unga människor får skit för så himla mycket saker, ofta utan att det stämmer… så jag hoppas att det är andra som gjort detta bedrövliga!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Vad ledsamt. Hoppas ni får tillbaks sakerna. Och att de ansvariga får sitt..
Kram/Marina
Fy vad tråkigt och ledsamt, hoppas ni får tillbaka sakerna, kram
Tacjk igen alla
Jo vist det gör ont i själen - är välldigt lätt för lipen idag:-(
Tack Elisabet för ditt aggerande med reklamen:-)
Kram Jane

Massor av värme härifrå´n! Och kanon med reklaminslaget!! Vilken bra ide Elisabeth!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
#17 tack

och måste hålla med
kanonide med reklaminslaget elisabeth 

Usch det är för bedrövligt att man inte ska få ha någonting ifred.
Jag hoppas verkligen att sakerna kommer tillrätta.
Många kramar
Hellas
Tack Hellas:-) och linhof:-)
Kram Jane
Ja fyyy för tjuvar.