Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 5513 ggr
HEL-
0

svaveldoft osv..

Hejsan.

är ny på forumet.Har lite frågor jag vill ha svar på som ni kanske kan hjäppa mej med :)

Lite kort,både jag o min mor har kunnat "se o känna" andar så länge jag kan minnas,vi båda har upplevt ganska mycket..

MEN,en vän har nyligen flyttat in i en lägenhet,första ggn jag va där så fick jag fruktansvärd huvudvärk,yrsel o "susningar" i öronen,då visste jag på en gång att något fanns där. Spec i hallen fick jag "panik" känslor,ville bara springa därifrån o fick fruktansvärd ångest. sen försvann det bara plöstligt. O nu har det börjat igen,inte bara i hallen,satt i vardagsrummet,fick yrsel,o kännde svaveldoft (starkt!) blev lite rädd för fattat som när man känner svavel så är det "ont" ?? + mannen (jag är 100 säker på att det är en man) har rivit ned min vänns böcker ,kastat en liten sten osv.. lite flumigt skrivet men är det någon som kan hjälpa mej( oss) vad vi ska göra,o  är det sant när man känner svavel så vill anden inget gott?

sven-g
0

Ibland skickar dom ut lukter för att man ska känna igen vederbörande. Så att det luktar svavel har vad jag tror inte göra med om det är negativ energi, utan bara en lukt som vederbörande haft i livet. Kan tänkats jobbat i en tändsticks fabrik i sitt liv. Om ni känner er oroliga så kontakta någon kunnig i området där ni bor. Det är alltid bra att veta om man känner sig otrygg.

HEL-
0

tack för ditt svar,känns lite lugnare nu Glad har som sagt aldrig kännt såå starka dofter förr,så blev lite fundersam. Vi,jag spec känner mej inte alls trygg där,man känner sej inte alls välkommen,han vill "ha bort en" Han har väkt mej mitt i natten o "stirrat" bara nån cm på mej,känns ju inte så jätte bra..

Vet inte om det finns nån kunnig här i närheten som kan hjälpa oss,var man ska hitta nån seriös?

sven-g
0

Det beror helt på vart du bor, du kan göra på det här sättet. Titta på länkar denna sajt, där finns ett medium register, men hos de flesta mediums hemsidor, finns även länkar. Den som söker han finner.

HEL-
0

är ju ny här på sidan,så hittar inte riktigt här än :) men ska leta vidare :)