Undrar över förmågor
Jag undrar lite över hur man kan få reda på sina mediala förmågor. Och om ni kan få någon känsla av vad jag kan ha för förmågor bara av att titta på mitt foto i albumet.
För mig tycks du vara en väldigt känslig person och medveten men du litar inte på dina känslor. Kan det vara ett svar som stämmer för dig?
Jag tycker att man ska söka sina förmågor på egen hand, det är alltså ingen annan som kan säga vilka förmågor man eventuellt har.
Dessutom har alla en viss medialitet så alla kan men alla kanske inte blir medium för den sakens skull.
Som jag skrev i ett annat inlägg, sök dig till likasinnade, kanske du har en förening i din närhet eller andra former av grupper som regelbundet träffas.
Du kan även gå en kurs för att göra en första utforskande resa.
Jag rekomenderar även att du försöker meditera, det finns många väldigt bra vägledda meditationsskivor att köpa.
Att utveckla sin medialitet handlar till största del om att utveckla sin egna personlighet så en stor del av resan och ofta väldigt jobbig är att vända ut och in på sig själv och se sina negativa och positiva sidor.

Varför inte söka dig till en intuitionscirkel eller liknande, de brukar finnas på många orter och kanske din spiritualistiska förening kan tipsa dig om vart de finns.
Lycka till!
Ooops ser ut som jag har klampat i klaveret
genom mitt svar. inte min mening……
Du kommer nog inte att börja utveckla dig förrän efter trettio
Kram Åsa
#2 och #3 Tycker ni har gett bra råd ska försöka hitta några likasinnade men de är svårt =0). Får försöka hitta någon förening som sagt. Tack!
#4 De du berättade har ju andra medium jag träffat berättat oxå =0) Men jag förstår vad du menar. 
#5 Ja jag tror nog att du har rätt där känns som om man är så mye annat nu samtidigt som man sågärna vill utvecklas. Får se till att hitta mig själv ordentligt först.
Lycka till Busnissan
.
Tack