UFO-arkivet öppnas
För första gången öppnas Sveriges hemliga UFO-arkiv.
I Västsverige har flera oförklarliga observationer gjorts.
Vad sägs om en svävande, upplyst farkost i Kode eller en filmsekvens där mystiska ljuskulor flyger över himlen i Vänersborg?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Attans! där rök min hemliga identitet
Hehe…skämt o sido…. spännande faktiskt 
Det låter spännande! Det ska bli att se. Hoppas det kommer ut på youtube så man får se filmerna.

Bra tycker jag att fler får tillgång till detta!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Ja det var på tiden att de släppte detta. 
Jag det tycker jag också, de har hållit tillräckligt länge på dessa.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Tråkigt att det bara är under en dag och det verkar ju bara vara själva arkivet på plats som öppnas. Tror inte så många som egentligen skulle vilja se arkivet verkligen har möjlighet att åka till Norrköping just den dagen.
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
X- files! Arkiv x
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Här kan man se bilder nu:
Elisabeth

Varför är alla UFO:bilder så gamla? Har varit intresserad i många år och läst en hel del men det borde väl komma fram färskare bilder av UFON, tycker ni inte också det?
Kan inte åtminstone sajtvärden på Övernaturligt undvika att använda sådana ord som "mystiskt" "oförklarligt" "hemligt" i sammanhang som handlar om främmande civilisationers närvaro på vår planet .
Det dunkelt tänkta är det dunkelt sagda , sa vi förr . Kanske många personer "sliter med frågan" huruvida det finns några främmande flygande farkoster . Är det så Elisabeth ?
Det brukar vara så att ordet hemligt står för något som förnekas och inte på något sätt vill exponeras i ljuset . Okunnighet är inte hemlighet . Diskretion är inte hemlighet . Lögn kan däremot vara en hemlighet .
Det är dags att titta på fenomenet med öppna vetenskapliga ögon . Vem vet , det kan tillföra vår förståelse av det Övernaturliga något .

#10 Det är kopierad text från Expresen 
Elisabeth