Hjälp min dotter
Hon är 45 år och hennes liv har en brokig bakgrund. Tre barn och ett barnbarn har hon, varit nykter i 6 år, sjukbidrag och nu utredd, Adhd, Asberger och bipolär. Läkarintyget hinner inte skrivas så hon kan få vänta på pengar till september. Hon blir av med sitt boende och i natt dog hennes 5 mån gamla Chihuahua. Hon är utom sig av sorg och oro. Dessutom har hennes tre barn inte heller det så lätt i livet. Den äldsta dottern snart 25 år - Panikångest och social fobi, sonen 23 år- asberger och påbörjande alkoholproblem och yngsta dottern snart 19 år, ensamstående med en son på drygt 1 år. Utan jobb och utbildning.
Jag blev gravid som 18-åring och gifte mig. Har alltid gett allt jag kunnat till henne, men maken var otrogen och alkoholist och det gjorde att jag blev psykiskt sjuk, så min dotter har inte haft det så lätt de första 8 åren. Sen flyttade vi och livet blev lättare för mej.
Kan Healing hjälpa henne i det här läget? och är det någon som vill hjälpa henne.(Hon skall avsluta en bildterapie i morgon f.m. för att terapeupten slutar) Många avslut nu för henne.
Väldigt tacksam för synpunkter.
Var nu där för henne i denna tid så tror jag att många av oss tänker på er alla och skänker er lycka och välgång. Jag förstår din desperation. Jag tror även på att ni reder ut detta också så som du en gång gjorde, med dina erfarenheter kan du leda henne vidare. Storkram
Sänder färger till er alla. Ni har starka band mellan er. Mycket problem från tidigare liv som dras ni med fortfarande. Har någon av er möjlighet att söka hjälp och då menar jag typ healing eller liknande?
Kram Åsa

#1 Jag bor inte direkt i närheten av henne. Tidigare hade vi daglig kontakt, nu har hon velat vara i fred, och jag vill inte "störa". Det som hände i natt fick jag reda på av äldsta dottern. Hon är hos sina döttrar ikväll. OROLIG är jag. Hon har försökt ta sitt liv två ggr.
#2 Kan Du utveckla "problem från tidigare liv". Jag är nyfiken. Kan ingen härifrån sända henne healing?
Tack för svaren.
#3 förstår dig i din tankegång. Avstånd är inte så viktiga. Kan du ringa och meddela dig om hon nu vill ta emot samtal så är det nog. Vi övriga vet inte heller var hon är exakt men tror oss ändå kunna sända goda energier till er alla. Förlåt om jag tycks tala för oss alla medkännande här på ÖN men jag tror ändå på mina ord även om inte alla svarar trots att ni läser.

Jag är såå tacksam och känner att Ni bryr Er. Har genom hennes dotter bett att hon skall kontakta mej, när hon orkar.
Hej Thyra4.
Måste säga att man blir så sorgsen när man läser dina rader, och jag förstår din oro o känsla av maktlöshet…det är inte lätt att tränga sig på när barnen har sagt bestämt ifrån….
Detta med att sända healing, har jag för mig att jag har läst om, att personen som skall ha healing bör veta det och vilja ta emot det….om jag nu inte har helt fel…..men däremot kan man väl skicka massor av styrka till dig, så att du kan ta tag i detta på ett lugnt och fint sätt….
Jag personligen tror att du är en stark stötespelare åt henne, jag liksom kan läsa mellan raderna vilka starka band du har gentemot henne….och hon känner o vet det….
Jag skulle så gärna vilja hjälpa dig om jag kunde….känner en sån fruktansvärd medkänsla med dig…..
Jag sänder massor av styrkekramar till dig o din dotter…..
Kram/Eija
Men guu så jobbigt hon måste ha det just nu! Jag skickar alla mina goda tankar och känslor och energier till henne och barnen och till dig.
Vilken fin vän hon har i dig! KRAM!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Om du har missat så publicerade Jane Lyzell en fin kortfilm här nyligen. Titta gärna på den. Den ger styrka också. KRAM

Det är skönt att Ni finns där och stöttar mej. Eijas hjärtkram och kortfilmen värmer. Nu skall jag ut och åka i det fina vädret. Ha en bra dag och KRAMAR till Er alla som brytt sig.
Jag sänder värme, styrkekramar till er alla! Kram Jeremina! 
Det var många diagnoser på samma gång. Med bra läkare och terapeuter så brukar det bli bra ändå. Hoppas hon mår bättre snart och att det ordnar upp sig med henne och hennes barn.