Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 905 ggr
Belle666
0

Ny och nyfiken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej,

Jag är helt ny på denna sidan! Anledningen till att jag är här nu är för att jag nyligen har tagit en bild på en väldigt nära släktings begravning och något kom med på bilden som jag inte riktigt kan förklara! Hoppas att någon av er kan hjäpa mig.

Det finns en hel del saker som hände innan bilden togs som jag inte heller kan förklara.

Jag skulle vilja veta om någon vet vad det är jag har fått med på bilden. Det hör till skaen att jag har tagit flera bilder från samma plats utan orben.

Eija
0

Hej och för det första, välkommen hit och hoppas att du kommer att trivas här….

Så till bilden,….jisses vilka vackra blomster…..jag måste säga att detta ljussken var verkligen ovanlig, ser ju nästan ut som ett ljus på något vis, men sen tycker jag mig skönja ett ansikte där inne med….

Jag kan ju inte tyda sådant här, men för mig verkar det nästan som att det är den avlidna personen själv som vill visa att h*n är med där…

En minnesvärd bild som du säkert är extra rädd om…..hoppas att du får fler svar…..

kram/Eija

chik
0

Hej O välkommen!

Vilka vackra blommor.

Lena.P är jag i verkliga livet.

chik
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

http://spokbilder.ifokus.se/

Belle. Jag skulle sända PM till dig.Men du har inte upnat din sida.Så då gör jag det här.

Du får mer o bätre svar om du går in på "spökbilder..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Free-spirit-minded
0

Hej och välkommen.

Jätte fin bild ser ut som ett tänt ljus tycker jag.

Jag är inte heller någon orb expert

Skrattande

Belle666
0

Ju mer jag titta på min bild på datorn så får jag fram ett tydligt ansikte i bilden! Jag ser väldigt tydligt två ögon och delar av mun och näsa! Om någon önskar så kan jag förstora upp den delen och lägga ut den här!

Jag skulle vilja ha hjälp med att tyda bilden, om det är en ande så vem är det?. Enligt min far som är fotograf så är det vanligt med detta fenomen när man fotograferar i motljus, men hur kan man då förklara att det ser ut som ett ansikte?