Sanndrömmar
Jag har tidigare i livet haft sanndrömmar, men inte förstått det förrän långt efter att jag haft drömmarna. Har alltid drömt oerhört mycket och minns oftast alla mina drömmar hur märkliga de än må vara. Men nu har något förändrats, jag drömmer bara om verkliga personer och situationer. Förr kunde det vara mer blandat med saker som jag sett på film eller hört eller så. Undrar om jag nu får en hel del information/varsel till mig på detta sätt ? Och vad ska man då göra med informationen man får när det inte gäller en själv ?
Jag minns alla drömmar utom de som handlar om mig själv. Kan minnas att jag drömt om mig själv, men inte riktigt vad det handlat om och så.
Amor Vincit Omnia
ja du..du får helt enkelt lära dig vad bilderna och symbolerna vill säga dig….och en ametist under huvudkudden är ett bra hjälpmedel att komma ihåg sina drömmar..det ska helst vara en med mycket lila i…och en bok om symboler kanjag rekommendera…
U R us
Åh tack för tipset. Blir raka vägen ner till butiken 6sinnet här istan på lördag när jag är barnfri. Hade en hel del kristaller och stenar hemma innan, men vänner & nära och kära har behövt dem mer än jag så nu är det ganska skralt i min lilla ask 
Jag köpte nån bok om symboler och drömtydning men kan icke hitta dem efter attvi flyttat, även den bok där jag skrev ner alla mina drömmar har försvunnit. Märkligt…
Amor Vincit Omnia
Hm ja det tycker jag med….jag tror nog att du snart hittar dem..
Jag kan rekommendera dig att läsa C G Jung…om du inte vill köpa hans böcker, så finns det texter om honom på internet, sök på google…det har jag gjort, men ska köpa hans böcker så fort jag får råd till det..och sedan ska jag läsa…
U R us

jaag drömmer också massa sanndrömmar ibland :) men inte så att jag vet att "shit detta kommer hända" utan det blir mer att… ja detta har jag drömt om, detta kommer hända
så händer det…
Ja..det är riktigt häftigt när det sker…enligt Jung så kan drömmarna visa framtiden…men även de drömmarna kan visas i symboler…
Jag hade en underlig "dröm" inatt..jag upplevde rädsla..någon var hos mig och visade mig känslan av en stark men ändå "snäll" rädsla…i vanliga fall hade jag flytt ut från det tillståndet jag var i, men jag stannade kvar….och jag klarade det! En ande närmade sig och då kom den där "kreepy" känslan…en del andar sänder mig kärlek, andra den där underliga känslan..jag tror att jag just nu får hjälp av andarna att inte vara rädd för de som känns "kreepy"…så idag är jag både glad, trött och nöjd med mig själv! Och det kändes som att mina ben inte fanns..de blev liksom genomskinliga..Ok detta låter galet men..jag har bett andarna om hjälp att uppleva en utanförkroppenupplevelse…kanske det är det som pågår? Jag är nämnligen vä'ldigt rädd för det…
U R us