Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 468 ggr
Farwuq
0

God morgon 8:e maj

God morgon alla på Ön!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Elisabeth-J
0

God morgon!

Här skiner solen och dagen ser ut att bli en varm vårdag så det ska fixas lite ute hade jag tänkt. Lite jobb nu på morgonen och ringa några samtal, sen är det helg, härligt! Men det är klart, lite jobb blir det ändå i helgen men det är roligt Glad

Önskar er alla en jättefin fredag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

PeterH
0

God morgon!

Verkar bli en kanondag här oxå med sol och klarblå himmelSkrattande

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon på er!

N.Halland har vi gråväder.

Men det är bara bra,För man har ju lite o göra inne.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[rore]
0

God morgon på er allihopa!

Vilken härlig bildSkrattande Precis så där kan jag känna det ibland.

Hoppas vi får en härlig dag i dag.

En Ny Dag-En Ny Början

[outgrundlig]
0

Godmorgon från ett mulet Göteborg med stilla vårregn.

Idag är jag hemma med min dotter som inte är riktigt frisk, något med magen? Hon sover nu än sålänge och jag hoppas att hon vaknar och känner sig bättre. Vet någon härinne förresten om man kan få feber efter att man druckit mjölk och inte tål den?

Ha en goo dag på er allaGlad

wolfie
0

God morgon!Här skiner solen!I dag ska jag hälsa på en av mina systrar,tänkte även inhandla en doppresent,ska på barndop senare denna månad.Fortsätter vädret att vara bra så blir det gräsklippning o annat trädgårdsarbete denna helg!

Ha en fin fredag o helg alla!

rockygubben
0

Godmorgon alla,här skiner solen.Blev opererad i onsdags så kan bara ta mig till balkongen o njuta.Glad

Britt-Marie
0

God Förmiddag!

Här i Kopparberg så skiner solen idag. 21,2 grader ute nu, men då sitter termometern i solen. Det är varmare ute än vad jag har inne för tillfället.

Hoppas det blir fint väder i helgen nu, det skulle sitta bra det.

I morgon är vi bjudna till fest. Då både min älste brorson och hans sambo fyllt 40 år för lite sedan. Och nu har de slagit ihop till fest. Skall bli roligt.

Önskar alla en fin dag!

Skall ta och koka mig en kopp kaffe och gå ut och sätta mig i trädgårdsmöblerna.

[stblues35]
0

Godmorgon på er alla..hoppas ni får en fin och trevlig dag!

/S