Hör, och ser bilder
Verkar lite konstigt men när jag hör något spöke som jag inte ser så får jag alltid fram en bild på hur spöket ser ut, jag brukar höra fotsteg uppe på vindan t.ex å då får jag ALLTID fram bilden i huvudet av en mamma med håret uppsatt i en knut (rött hår) gammeldags kläder å hon går med en blå/vit barnvagn, vet inte varför, händer så flera gånger! :S vet någon vad de är? snälla hjälp!
Spännande!! Kolla upp om du kan hitta kort på de som bott där tidigare =0)

#1 ingen har bott här tidigarem huset är byggt av mina föräldrar och vi har bott här helatiden :)
men det sägs att det har varit någon slags "stig" just här var vårat hus står, plus att på ängen bakom våran gård har 2 tvillingar drunknat i en typ bäck som fanns här då tror jag att det var :s

Jag tycker det låter som du har mediala kunskaper. Jag känner en tjej som också får upp sådana bilder. Jag får inte upp bilder men jag kan däremot känna lukter av spöken. Värdefull talang du har och spännande. =)
/Stefan

#3 okej, spännande men lite läskigt :D
Riktigt häftigt! Lycka till i fortsättningen!
förmodligen så kan det vara ett minne i tiden, som om att det har blivit fotograferat av ljuset och du kan se det som hänt…..
U R us