En fråga till er medium
Jag har en fundering, vid dom tillfällen andarna visar sig som en mäniska, dvs du ser med ögonen det du senare konstaterat varit en ande. Vid sådana tillfällen visar dom sig hur tydligt som helst, men dom gånger sånt tydligt uppenbarat sig, är det inga kontakter utan bara någon som passerar för mig. Vid kontakt blir det otydligare med ögonen utan tredje ögat ser. Nu på senare tid ca en månad bakåt har dom även försökt att visa sig på det sättet som vi ser folk, men kommer fram och tynar bort och försöker igen visa sig, och dessa andar är sådana som jag känt när dom levde. Hur skulle ni förklara detta. Tycker dom borde kunna visa sig lika tydligt även dom. Skulle vara intressant med ett svar som belyste hur det fungerar i olika utvecklings stadier.
Hmm - knepig fråga att finna ett enkelt svar på - troligen har du själv öppnat upp ditt clairvoyanta seende mer - men det kan även vara att dina nära o kära också övat upp sig bättre att synas och troligen en combination!
Att det är svårt att tala när dom syns mer är ju inte så konstigt - energin går till att bli synliga - kul att det går framåt och jag antar att det är på ungefär samma platser detta sker?
Ni ligger under träning andevärlden och du - ha tålamod:-)
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Det var vad jag typ har tänkt, men känner ibland lite osäkerhet. 

Allt har sin tid….och det går i etapper,…blir bäst resultat då…absolut. Lycka till med din vandring i den mediala världen..
Lady O
När jag var ung före tonåren, var det klarare syn än nu. Och detta utan träning
#5 mm- andevärlden är finurliga - det gör vad som helst för att få oss att utveckla oss medialt! - dessa tonårsminnen har lett dig till att utveckla ditt mediumskap - är det inte fantastiskt hur dom jobbar
under så lång tid!
Kram Jane
Detta är något jag håller på med utan målsättning, trivs på jobbet tjänar hyffsat. Det finns egentligen ingen orsak att hålla på med detta. Det enda är att jag kan bli lidande i mitt arbete av sånt här, ändock fortsätter jag, varför har jag svårt att förstå. Men jag följer väl mina guiders val, så länge det inte känns fel.
#7 Nej , det är din själ som talar:-)
Kram Jane
Innan jag påböjade min utveckling förra året kunde jag också som barn och tonåring se dem så mycket klarare och tydligare. Nu börjar det så smått återkomma och nu kan jag dessutom hantera det en smula bättre.
Och sorry att jag svarar trots att jag inte är ett medium 
Amor Vincit Omnia