Viskning
I förrgår när min mamma stod med mig i köket hörde jag hur någon viskade bakom mig men jag hörde inte vad. Men det lät som någon viskade: glass!
Jag trodde det var mitt barnbarn men när jag vände mig om var det ingen där. Mitt barnbarn satt i vardagsrummet och hade inte rört sig.
Min mamma hörde det med men vi vet inte vem det var. Det är första gången som mamma och jag upplever något tillsammans samtidigt och det var kul! 
Vad spännande!
Mon mor och ½-bror har upplevt något liknande … Båda hörde samma sak … När två eller fler upplever samma sak, så är det verkligen intressant.
Min dotter och jag hörde snarkningar bakom oss och trodde det var någon av katterna, men de var ute.
En annan gång hörde vi ett skrik.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Oj …. Berätta lite mer, Cristine ….
Oj Jeremina vad härligt. Du hade besök av någon som ville ha glass. Riktig livsnjutare. Tänk efter om du har känd sådan person någon gång. Personen kan ge något annat täcken eller fixa mera ljud av sig så länge du fattar vad hon eller han vill säga till dig. Eller vill bara väcka din uppmärksamhet, att du har besök av någon som vill ha något gott. Kram 

Det är roligast när man är fler som hör samtidigt 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hej, Jeremina. Vad roligt!
Nu har jag hittat åt dig till slut. Du vet vem jag är.
Hur går det för Calle nu? Han som är så duktig.
En så begåvad person går det säkert bra för i fortsättningen också.
Häggen blommar!
Kram Flora
Vad spännande. Du får sätta fram lite glass och se om den försvinner.
Kramizar.
#0 Ni kanske hör illa båda två.
Jag var med om samma sak i mitt hus, Jag stog nere och diskade då jag hörde någon ropa på mig.
Jag trodde det var exet så jag skrek -vad är det? , han var på övervåningen.
Men han hade inte ropat.
Sedan hörde jag det igen och igen. Till slut vart det tyst.
Min mamma har också hört någon ropa mitt namn, ibland viska. Hon har inte vågat säga något , för hon vet att jag är rädd.
Men nu brukar jag prata lite försiktid med personen som ropar på mig. Jag har ännu inte fått svar, men jag känner att någon är med mig.
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
Jeremina. Det är sådana saker som får en till att tro starkare.
Jalle fall för mig…
Här hoss mig, så kan vi ofta höra hur någon går.O om det är fler som hör, så vet man ju att det inte är inbilning..
Då är det bara fundera ut, vem det kan vara. Någon som var väldigt förtjust i Glass.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Det var blandade svar..tackar för de som ger positiva och vänliga svar. Jag och min mamma hör alldeles utmärkt och tyvärr Flora vet jag inte vem du eller Calle är….Sorry! Jeremina! 

#11 hejsan där …kan det vara en liten dam med svart mörkt hår
som är sugen på glassen.
kramizar squaw
jag tänker att du hörde ditt barbarns tanke om du hade glass?
Kanske någon ville säga något genom detta ordet? har du sänt ut en fråga? vad tänker du om glass? ..oo nu blir ja sugen på det.och jag som bantar…
U R us
#12 Åh, du menar min mormor…..wow squaw. Kramizar 

#14 kramizar

Squaw…det var därför det var mamma och jag som hörde henne och hon brukar hålla sig i bakgrunden när andra tar kontakt därav viskningen!
Vi har velat att hon ska ta kontakt och nu passade hon på när mamma och jag för en gångs skull var ensamma i ett rum, det händer inte så ofta…..så kul alltså! 

vad roligt för er 
det ligger mer i det..kram
#17 Nu kommer nog mormor att komma fram mer och ta för sig mer. Jag vet att hon är orolig för min morbror som slog sig så illa förra året….det kommer mera….eller hur? 

#17 japp