Markus och Eva Gårdbäck
har behandlingar och sittningar i Backe 16-17 maj.
Skicka pm om du vill boka en tid eller om du vill att jag hör av mig för ev frågor.
Läs mer om Markus och Eva här: www.andligkirurgi.se
För att läsa om Eva klickar du på länkar.
Jag har även tidigare skrivit en artikel här på forumet om Markus arbete så gå gärna in och läs den, artikeln heter Andlig kirurgi.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag rekommenderar alla att gå! Vore jag där kom jag direkt!! Deras behandlingar är kanon och jag försöker övertala dem att komma hit till mina trakter men det går väldigt trögt… fattar inte riktigt varför dessa trakter är så himla oattraktiva 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag har aldrig hört talas om dem! 
Vad är en behandling? Vad går det ut på?
Ha en bra dag! // Pernilla

Gå gärna in och läs artikeln och på deras hemsida så får ni veta mer vilka dom är och vad det handlar om.
Jeremina, Marus är väldigt välkänd men kanske inte här i Jämtland, det är andra gången han är här i Backe och sist var i somras, då var han fullbokad och flera av dom återkommer nu. Jag kan lova att jag fått se underverk ske med hans behandlingar :)
Elisabeth

Här är länken till artikeln och där bland kommentarerna kan ni även läsa om några som har fått behandlingar och vad dom upplevde.
Elisabeth

#1 Vad tråkigt att det ska vara svårt i dina trakter, men du är alltid välkommen hit 
Elisabeth
Jag ska läsa och se….

#7 Tack det skulle jag gärna göra om det inte var så långt… första behandlingen körde vi fram och tillbaka till Karlstad över dagen, 42 mil enkel resa… jag bor ju norr om Kalmar så Backe blir väl häftigt 

#9 Oj, det blir långt, jag ska prata med Markus och säga till honom att han får åka till Kalmar snart 
Elisabeth

Ja gör det är du gullig, hälsa från mig
Trakten här behöver sådana som de! Eva är ju fantastisk med och de två i kombination är ju ljuvligt! Behandlingen var verkligen en behandling i mina smak eftersom man fick jobba hårt själv med, det gillar jag 
Du fick jobba hårt själv?? Å ändå pröjsa 875 spänn!!! Jahadu…

Ja, det är ju min kropp, klart att jag ska jobba själv för min egen hälsa!
De är ju bara redskapen för att hjälpa mig själv att läka mig själv, för det måste jag göra själv om jag ska bli frisk!

Det finns endast ett par tider kvar till Markus behandlingar och några till Evas sittningar.
Elisabeth
Var ligger Backe nånstans? Jag skulle verkligen behöva träffa Marcus. Har varit inne på hans sida och läst flera gånger.

#16 Backe ligger i Jämtland, närmaste ställen härifrån är Junsele, Ramsele, Hoting och Strömsund.
Elisabeth