sanndrömmar
för 7 år sedan jobbade jag kväll. En av nattpersonalen dök inte upp och det är klart att vi blev lite fundersamma. Man ringde men ingen visste. Det var ingen ordinarie personal men hon hade ändå varit ganska mkt på jobbet trots att jag aldrig mött henne.
De löste situationen o vi gick hem. Detta var en torsdag och jag skulle nu vara långledig över helgen. Under natten drömde jag att denna kvinna tog livet av sig. Jag var ganska skakad när jag vaknade på morgonen o mindes min dröm. under helgen sköt jag det ändå åt sidan men när jag kom till jobbet fick jag höra att det varit ett möte på dagen ang denna kvinna. Hon hade tagit sitt liv. Jag mådde verkligen pyton. Vi har aldrig fått veta hur eller exakt när det hände men jag kan inte glömma.
Jag har haft ytterligare 2 sanndrömmar efter det. den ena om en chef jag hade som var gravid. Jag drömde vilken dag hon skulle få barn och vad hon skulle få. När jag kom till jobbet och frågade om hon fått det jag drömt den dagen tittade alla på mig för de hade precis fått veta. Den tredje har jag förträngt och det enda jag vet är att den var obehaglig.
skaffade mig sedan en drömmfångare och minns knappt ngr drömmar längre. mkt befriande

Jag har också många sanndrömmar,jag drömde en gång att vårat övrehus som vi äger brann,nästa dag sa min pappa att brandlarmet hade gått på där i övrehuset,sen drömde jag att det kom tjuvar till vårat hus,nästa dág när jag kom hem från skolan sa pappa att dörren i övreehuset var söndersparkad och att våra får hade blivit frisläppta ,alltså hade något öppnat stängslet och låtit fåren springa iväg ..Jag har även drömt en väldigt väldigt bra dröm,jag hade prov nästa dag i skolan och hade glömt papprena i skolan som jag skulle öva in i huvudet ,I drömmen fick jag en hel del pluggning och jag fick högsta betyg på provet ,dock visste lärarna att jag hade glömt papprena i skolan och dom blev mycket förvvånade ..Jag har även drömt innan min kille gjorde slut ,,Jag drömde att han skulle göra det så jag var välförberedd nästa dag och han skulle precis öppna munnen för att säga det men då sa jag i stället:jag vet att du inte vill vara med mig längre och det är okej ..Då undrade han hur jag visste ..Jag sa bara att jag kände likadant … Jag är stolt över att fått gåvan att känna i förväg saker som händer ,drömma sannasaker…det finns en dröm som även hjälpt mig räddat enns liv …jag satt i bilen med min syster,bror och min syster satt i mitten och bältet där är juh inte världens bästa ..Så körde vi på en motorväg och plötsligt kommer en kalv utspringande på vägen och min mamma får stanna bilden hastigt och jag sätter handen för av en reflex men endå inte det kändes som något beskyddande framför min syster ,hade inte den reflex/beskyddande saken gjort så hade hon farit igen rutan .Det var tack varee drömmen jag var beredd.Jag hade drömt att vi höll på och krocka när det hände på riktigt trodde jag att jag fortfarande drömde …Hoppas du/ni förstår det här ;D
jo, jag förstår men jag föredrar ändå att vara utan dessa drömmar.. // kram quinn

okej… det är hemskt att man får uppleva att drömmen varit sann … Men man ska se det som en riktig gåva man kan rädda någons liv ..om man lär sig att hanteraa det på rätt sätt man har en förtanke i saker som kan hända man e mer beredd .. men det är såklart olika för alla det kan kännas riktigt hemskt att tänka jag kunde gjort något åt det ..om man nu vet att sanndrömmar förekommer ofta hos en så kan man tänka kändes den här drömmen verklig? vad var det som var verkligt ? och vad var ovverkligt sen kanske man hjälper andra människor i livet när man börjat fatta hur drömmarna utvecklas i verkligheten (;
Önskar att mina drömmar varit sanna. Drömmer alltid så underbart och blir nästan besviken när jag vaknar. Men är det otäcka drömmar är det inte så roligt förstås.
Vet du, ibland spelar det ingen roll om drömmarna inte är otäcka.
På nåt sätt blir det otäckt när det visar sig vara sant.