Mina upplevelser
Det började när jag bodde hemma och sov i en våningsäng med min syster, dörren till köket var alltid stängd pgr av katten. Mitt i natten så hörde jag hur någon stökade i köket och jag undrade vad mamma gjorde där mitt i natten, jag gick dit och när jag öppnade dörren så var det tyst, mörkt o stilla. Jag gick o la mig o sen började det igen. under ett par veckor var det så minst två gånger varje natt.
Sedan har det hänt mycket omkring mig och som jag gärna skriver om, har sett dörrar som öppnat sig men ingen där, gungstolar som gungar av sig själva, känt mycket närvaro
Var hos en andlig vägleding för några år sedan där man fick veta sina tidigare liv och vilka guider man har osv plus auramålning. Hon som ledde det hela sa till mig: Du är så pass medial att du skulle kunna göra det jag gör om du vill..men jag känner mig bara lite rädd när jag hör saker o ting så redo är jag nog inte riktigt ännu trots allt.
Igår var jag hos en kompis och vi började prata om det övernaturliga, hon hade ett spöke hos sig sa hon, och berättade om lampor i badrummet som hoppade ur och landade i badkaret av sig själva och känner av en närvaro..medans vi satt där och pratade om våra upplevelser så började jag känna ett kallt drag som kom som i vågor fast inga dörrar eller fönstrar var öppna och vi satt inte heller i närheten av något som kunde dra. Bredvid soffan har hon ett högt torn eller något som katterna leker i och i den hänger en liten råttleksak och den svängde sakta fram o tillbaka och i cirklar. Jag kände även av en närvaro ute i hallen och det var där det var mest känslor sa min kompis. Jag sa: Jag måste bara säga att det drar kallt på mina händer o ben hon sa oxå att hon kände det. När jag sedan var på väg hem i bilen så var det någon som lekte med mitt hår högst uppe på huvudet, kändes som att någon drar försiktigt i ett par hårstrån.
Vad tror ni? Har även tagit ett par foton här hemma på Orber i fart eller vad man säger