Har du kraften ?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Titta noga på den här !
När bilden laddats färdigt kommer du att se ett gäng snurrande cirklar. Du kan med ren tankekraft få dem att snurra åt just det håll du vill. Du kan ta pilarna i mitten till hjälp, det brukar också hjälpa om du ställer tangentbordet på högkant och nynnar signaturen till Magiskt…
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
Det enda som hände var att jag blev trött
haha
U R us

Fick det att snurra åt det hållet jag vill,använde bara tankens kraft.
ok jag får testa igen senare när jag inte är trött

U R us
Den snurrade åt båda hållen hur lätt som helst, lite jobbigt för ögonen någon längre stund.
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"
så häftigt de gick hur bra som helst,, tänk att man kan med tankens kraft få den att snurra åt de håll man vill.
Jag sjöng nåt annat men det gick bra ändå

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gick som hejsan det där!! 

Hihi….. may the Force be with us…..
(sonen är Star Wars freak…)
Amor vincit omnia

Ja det funkade , jag testade ,och tänkte rakt fram då börjar den hoppa från höger till vänster …….
Häftigt..hur lätt som helst..fniss 
Lätt som en plätt =)
Det var enkelt…och upplyftande. Fick ett gott skratt så här på morgonen…
Prickarna blinkar nog med rätt frekvens och rätt hastighet så man kan bestämma riktningen själv. Men det var häftigt.
Absolut! hehe
Rätt häftigt. Fick dom att snurra åt båda hållen o även hoppa fram o tillbaka. Men det är väl bara att dom håller rätt hastighet så det är bara fokusera åt vilket håll man vill.
Lika som när man tittar på ett bilhjul som snurrar, när det går tillräckligt fort snurrar hjulen bakåt. 
Tack Kvaser. Nu snurar hela detta rum..Jag är la hjärnskadad.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ja, det funkar. Snurrande är bara påfrestande i känsliga ögon. Annars fiffig uppfinning. 

Jag kunde!
Är rätt snurrig nu. Fram och tillbaka, fram och tillbaka…
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Jag kunde oxå!! det var roligt! jag fattar inte hur det funkade riktigt..
när jag såg det först tänkte jag att det var som att det åkte åt varsitt håll från halva cirkeln och att det gick ihop sen. kanske kändes så för att det snurrar som hackigt.
Men jag fattar inte hur det funkar med att man kan bestämma med tanken.. Kanske är något med att man fokuserar med ögonen.. :D
Ja, detta måste ju vara optisk synvilla, det gick ju hur lätt som helst att ändra håll.
Det var en kul grej 
" Var nära naturen - var när dig själv "

#16 Varsegod *skrattar*
Mitt har snurrat i flera dagar nu *yrar*
Men visst var det en rolig sida…vet inte hur det fungerar, men det gör den….*s*….
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
nu kunde jag..lätt..
U R us

Det var lätt .
Ingen konst det inte'
Nej, jag har då uppenbarligen INTE kraften med det stora privilegiet att känna mig dummast på ÖN för tillfället 

Amor Vincit Omnia
Jag har kraften, du är nog lite trött Mads , nästa gång du provar går det säkert bättre.
Jag gjorde det ;P jag gjorde en liten "justering" med ögonen varje gång jag ville att det skulle ändra håll ^^
Jag klarade det ^.^
Funkade fint

det kunde jag med… det har faktiskt att göra med vilken hjärnhalva man använder…. den som får den att snurra åt vilket håll som helst använder båda sina hjärnhalvor….
kan man bara få den att snurra åt ett håll så är ena halvan starkare… men det är inte helt kört
man kan träna upp sina halvor att samarbeta 

waah, thats was scary.. den snurrade snabbare och vände när ja ville XOXO
det gick lätt att få den till höger
vänster tog lite längre tid. men snart så gick det som på dans åt båda hållen. kul grej