Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 1358 ggr
Asp-design
0

Dröm om döda Mormor

hej. vet inte om ngn kan hjälpa mig att tyda min dröm. Jag har drömt ett flertal gånger om att jag hittar en vind i min mammas barndomshem som fortfarande min morbror bor i sen min mormor dog när jag var 4 år (nu är jag 20).

Jag kommer upp på vinden som jag inte visste existerade och ser min mormor sitta i en gungstol längst in och pekar på en träkista. När jag öppnar den vaknar jag.

I huset har de alltid spökat och alla mina mammas systrar har sätt ngt och även mamma och jag.

har någon uppleft ngn liknande drömm?

Choklad
0

Du ska gå in i ditt högre jag och leta efter en skatt som du har i ditt inre…en kista med hemligt innehåll, som du ska öppna.Du kommer kanske att hitta gamla minnen som du ska bearbeta.

Eller så kanske du helt enkelt ska öppna en verlig kista på er vind …

Detta var en liten hjälp….du måste själv känna efter vad din dröm betyder för dig. Känlor inför den ?

U R us

Britt-Marie
0

Känn in din dröm, vad betyder den för dig.

Tror som ovanstående här, att kanske det är en kista på någon vind som du skall öppna för att se vad den innehåller.

Eller att du har skatter inom dig själv som du skall öppna upp.

Jag är inte någon drömtydare, men det var bara så här jag kände för dina drömmar.

Asp-design
0

de är en världigt svår dröm, vi har alltid trott att mormor alltid varit med mig för att mamma var hennes yngsta barn och jag mammas första, därför hon satt där i.

Men kan även tro eftersom faktiskt ingen får gå upp på vinden att de ligger ngt där i som har stor betydelse för familjen. Vet ex att min morfar som dog av caser när mamma var 15 lämnat efter sig miljonbelopp då han var chef/ägare av ngt företag. pengarna hittades inte. funderar om de är där i.
Sen jag "klurade" ut detta har jag inte drömmt mer om kistan på vinden